/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Foto redigeret i Picasa kan ikke mailes?
Fra : cristian2
Vist : 709 gange
30 point
Dato : 23-06-11 16:24

Jeg har kopieret et foto fra nettet, beskåret det i Picasa og forsøgt at kopiere det redigerede foto ind i min gmail (jeg ville sende det til én). Men billedet kan ikke kopieres. Det bliver bare til en masse koder. Jeg kopierede det over i en word-fil og kopierede det herfra over i mailen. Her lod det sig gøre at lægge billedet over, men modtagerne af billedet kunne ikke se det (jeg kunne heller ikke se det i "sendte mails"). Jeg gemte nu filen som web-fil og vedhæftede den mailen - og sendte den til mig selv. Men den kunne ikke åbnes.

Hvordan kopierer man et foto, som er redigeret i Picasa, over i en gmail?

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-06-11 16:32

Efter redigering gemmer du det som en JPEG fil som derefter kan ses af alle...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 24-06-11 19:22

Citat
(jeg ville sende det til én).

Hvor svært kan det være = VEDHÆFT FIL/ MAX filstørrelse er vist nok 10MB
http://www.gratisimage.dk/image-45C7_4E04CC56.jpg

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 30 point
Dato : 24-06-11 19:23

Citat
Efter redigering gemmer du det som en JPEG fil som derefter kan ses af alle...

HVOR...........................

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 25-06-11 16:44

Tak for svaret nomore.