/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
installere hp b110 på windows 7
Fra : halliluja
Vist : 2091 gange
100 point
Dato : 22-06-11 20:59

Hej,
Jeg har en hp photosmart wireless e-all-in-one B110 printer som uden problemer blev installeret på min gamle computer som kørte windows xp.

Nu har jeg lige fået en ny computer med windows 7 og da kan jeg ikke få lov at installerer printer software fra den medfølgende cd-rom.

Windows kommer med meddelelse om at :
HP installer setup er holdt op med at fungere.
Windows kan søge online efter en løsning på problemet.

- søg efter en løsning på internettet og luk programmet
- luk programmet.

Når jeg vælger at den skal søge en løsning kommer der ikke nogen hjælp.

Jeg har også prøvet at hente filerne på hp¨s hjemmeside og når jeg vil installere dette kommer den samme meddelse.

Nogen der kan hjælpe? kender ikke windows 7. Er kun 2. dagen jeg har computeren.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-11 21:01

Citat
og da kan jeg ikke få lov at installerer printer software fra den medfølgende cd-rom

Det skal du heller ikke - det klare 7eren selv (hvis den kan køre på 7eren)

Kommentar
Fra : halliluja

Dato : 22-06-11 21:16

Printeren og også rimelig ny og der vist at den kan køre windows 7.

Mener du at windows 7 selv skulle finde min trådløse printer og installere drivere og programmer der fulgte med cdén?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-06-11 21:24

Citat
Nu har jeg lige fået en ny computer med windows 7 og da kan jeg ikke få lov at installerer printer software fra den medfølgende cd-rom.

Det er jo helt sikkert fordi den driver der er på den medfølgende CD er til windows XP.

Citat
Det skal du heller ikke - det klare 7eren selv (hvis den kan køre på 7eren)

Ja du kan godt lade windows installere en driver, men det kan ikke anbefales, du kommer til og miste en del funktioner på den måde, en windows driver er en basic driver som kun vil gøre det muligt og printe. Gå i stedet ind på denne her side og vælge en af de 5 printere her og download en driver, alle sammen har en windows 7 32 og 64 bit driver.
http://h20180.www2.hp.com/apps/Nav?h_pagetype=s-001&h_lang=en&h_cc=nz&h_product=4022328&h_client=s-s-r2515-1&h_page=hpcom&lang=en&cc=nz

Kommentar
Fra : halliluja

Dato : 22-06-11 21:28

alle driverne skulle være på samme cd.
Jeg har prøvet at downloade fra det link du kommer med både 32-bit 64 bit og endda vista uden held.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-06-11 22:12

Citat
HP installer setup er holdt op med at fungere.

Installer denne/ hotfix, sikker fordi du ikke er opdateret med install fra MS
Husk at VÆLG rigtig udgave.
http://www.microsoft.com/downloads/da-dk/details.aspx?FamilyID=5a58b56f-60b6-4412-95b9-54d056d6f9f4

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-06-11 22:14

Citat
Installer denne/ hotfix, sikker fordi du ikke er opdateret med install fra MS
Husk at VÆLG rigtig udgave.
http://www.microsoft.com/downloads/da-dk/details.aspx?FamilyID=5a58b56f-60b6-4412-95b9-54d056d6f9f4

Beklager, den virker ikke på din

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-06-11 08:35

For det første skal du sikre dig du installeret den rigtige driver. Klik på "Start", nede i venstre hjørne, højre klik på computer og vælg egenskaber og kig så efter systemtype. http://peecee.dk/upload/view/313950

Har du sikret dig at windows installation er fuld opdateret. Windows installer bliver med jævne mellemrum opdateret og det er den alle programmer bruger når et program skal installeres.

Kommentar
Fra : halliluja

Dato : 25-06-11 20:51

Hej,
Jeg talte i telefon med HP i fredags og efter en time måtte vi give op. De har nu fået en beskrivelse af problemet via mail og jeg forventer i løbet af næste uge at modtage et svar på hvad der kan gøres.

Kommentar
Fra : halliluja

Dato : 05-09-11 07:36

Jeg har desværre opgivet at få den til at virke på min pc. HP var inde på at det var fordi jeg brugte telia. Der kan kun være en computer tilknyttet denne ellers giver det problemer sagde de. De ville derfor kun gå videre hvis jeg prøvede uden telia.

MEN det synes jeg er lidt mærkeligt. Jeg har sagt efterfølgende hvad nu hvis jeg slet ikke havde trådløs internet overhoved så er problemet jo stadig ikke løst. Ville derfor have at vi så bort fra at jeg har internetforbindelse og printeren blot skulle virke på min via almindeligt kabel men det har jeg ikke fået svar på.

Derfor ingen hp printer til min computer.