/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Java games??
Fra : Zmed
Vist : 453 gange
126 point
Dato : 19-05-03 18:31

Jeg villi lige høre om der er nogle folk der har kendskab til nogle fede java games sider..?
Jeg har prøvet MIDlet.com og den sucks :).. jeg har også prøvet matrixm.com den sucks også.. kender i nogle flere og andre?? Og hvis i kender tagtag.com, hvordan downloader man så deres java spil?? hvis man f.eks henter splinter cell ved en så er der kun en fil enten en .jad eller en .jar? der skal jo være 2?
Så hvordan bruger man tagtag.com og kender i nogle fede java spil sider??

Hyg jer

Kommentar
Fra : tla

Dato : 20-05-03 08:31

Prøv denne - fed side og der kommer hele tiden nyt til!

http://people.zeelandnet.nl/famvaneijk/

Virker perfekt, men du kan kun downloade derfra. Brug www.eaid.dk til at uploade spillene til din telefon.......

Kommentar
Fra : r3ptile

Dato : 20-05-03 15:39

er det ikke kun til 3510i?

Kommentar
Fra : tla

Dato : 20-05-03 15:46

Rigtig mange af spillene virker også i andre telefoner - det er faktisk den anden vej, problemerne opstår.
For displayet i en 3510i er i opløsning lidt dårligere end eksempelvis en 6610.

Men både ringetoner, spil og baggrunde skulle være gode nok...

Prøv forresten også disse:

www.mobilgrafik.dk
www.xgryde.dk

Jeg har også selv en del spil liggende - kan evt maile dem til dig...

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 23-05-03 15:42

Det skal lige siges de skal være gratis.. :)..

Kommentar
Fra : tla

Dato : 23-05-03 15:45

Det er de - 100% !

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 23-05-03 15:48

ja men jeg skal lige have nogle flere sider og de må gerne passe til en nokia 5100 (har samme display størrense som 6610 og 7210 og 7250 osv).. Nogle der kender nogle sider?

Kommentar
Fra : annougen2000

Dato : 23-05-03 18:53

Vi kan sælge dig 3 gode java spil for 100,- (du får koden fra mig til de 3 spil) Der er 100 forskellige at vælge imellem.
Se spillende på www.mogames.dk (passer til de fleste nye Nokia)

Og køb koderne hos.

www.chronograph.dk
Istedgade 43
1650 Kbh. v

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 23-05-03 22:16

Ja 100 kr for 3 spil ?? kæft hvor er du dog lam..!.. Jeg ligger 26 ekstra points i og DE SKAL VÆRE GRATIS!! OG DER SKAL VÆRE MANGE GODE SPIL!!..

Kommentar
Fra : annougen2000

Dato : 24-05-03 10:48

Alle er ikke lige så KLOGE !!! som dig til computer NØRD !!! (Mange vil gerne købe et færdigt og nem løsning.)

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 24-05-03 11:03

Færdig og nem løsning 3 java spil for 100 kr du er da fuldstændig vandvittig din idiot.. 3 spil koster enda normalt 90 kr 30 pr stk.. 100 kr.. lol din idiot.. Og at kalde mig computer nørd ?? hvad ved du om det og hvorfor kalder du mig det ??.. Jeg siger bare dit tilbud er komplet latterlidt..

Accepteret svar
Fra : Telmore

Modtaget 126 point
Dato : 24-05-03 17:04

Hej Zmed! Jeg kender en fed wap side! Gå ind på http//:www.crazyslagelse.dk/wap.wml Der er alt GRATIS! Spil, programmer. polytoner,farve billeder og meget andet! Hilsen kalle.

Godkendelse af svar
Fra : Zmed

Dato : 24-05-03 20:52

Tak for svaret Telmore.

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 25-05-03 13:54

Hej zmed!!! Jeg kender også en anden god side!!! Her er den!!! http//:www.tagtag.com/r3dcloud Det skal du bare skrive i din wap- og vupti her har du alt hvad hjærtet kan begære!! Hilsen kalle!!!

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 25-05-03 17:46

oki.. tak igen..!

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 25-05-03 18:02

Hmm kalle.. siden dur ikke ??

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 26-05-03 13:52

til telmore når jeg går ind på wap siden og vil hente et spil skriver den at det er forkert fil hvordan kan det være???

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 29-05-03 13:18

Det kan være fordi at din wap opsætning er forkert. Men her er en anden side! Der må du finde noget du kan bruge! Gå ind på www.tagtag.com (ikke i din mobil) Gå ind på games så er der alle mulige sider! Når du ser en side du gerne vil have så skriver du sådan her: www.tagtag.com/ også det som siden hedder. Der er en helt masse sidder. Hilsen kalle.

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 29-05-03 13:20

Husk at skrive www.tagtag.com/ det som siden hedder. I din wap!

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 29-05-03 13:21

Håber det dur!!