/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
friis og company
Fra : bublebee
Vist : 736 gange
100 point
Dato : 22-06-11 10:33

Jeg har en stor friis og company taske liggende, men hvordan ser jeg om den er ægte ??

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 22-06-11 11:25

på prisen

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-06-11 11:29

hehe ved ik hvad den har kostet, en jeg fik engang af en der ikke brugte den - og så har den ligget på loftet et stykke tid, men vil egentlig gerne bruge den. Men skal til Italien og der må man ikke have kopier med, så rart at vide om den er ægte :)

Den har friis og co logoet over alt på stoffet, i lynlåsene og der sidder to jernmarkater (eller hva det er) på den - en fast i foret og en i lynlåsen hvor der står friis og co ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-11 11:31

Jeg kan ikke svare dig på dit spørgsmål..... men lad være med at tage den med for en sikkerhedsskyld.

Tasker er billige i Italien så nu har du en god anledning til at købe dig en ny -- ikke kopi --

(og så har de rigtig meget lækkert og smart baby/børnetøj)

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-06-11 11:50

uh så skal jeg have tasker og tøj med hjem :)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-06-11 12:42

he he, men check liiige om, taskerne er regntætte....

Min veninde havde købt den lækreste taske, som var pjaskvåd (inkl. indhold) i første skylle

Jeg har en friis & Compagni-taske, og den er af alt andet end skind - vinyl måske. Men den er smart og praktisk med diverse detaljer.

Jeg ville ikke blinke et sekund, hvis jeg skulle have den med til Italien. De kender sikkert ikke sådan et dansk mærke.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-06-11 14:07

nej tror også bare jeg tager den med - den har nemlig en super god størrelse :) Og nej de ved nok ik hva det er :)
Men skal stadig have lidt med hjem også hihi.......Men ja nok en god ide hvis dene r vandtæt med det danske vejr :)

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 22-06-11 19:35

Du kan rolig tage den taske med F&C er et lækker mærke med mange dejlige tasker og andet gøl.

Det gode ved F&C er at de er til en overkomlig pris, kan slet ikke forstille mig at nogen ville lave kopi af dem - en kopi ville næsten koste det samme som den ægte.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-06-11 15:59

God ferie, bubblebee

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 04-07-11 13:13

Det var en skøn ferie :)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-07-11 20:47

Dejligt! GHar du købt dig fattig i lækre ting?

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 04-07-11 20:48

ja næsten - hvor havde de mange fiine ting :)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-07-11 20:53

Uhh, jeg er misundelig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-07-11 21:07

Lad mig gætte... sko, tasker og babyting.... eller var fødderne for hævede til at du kunne prøve sko?

Var der meget varmt dernede?? Noget uvejr?

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 05-07-11 09:58

de havde mange lækre sko, tasker og rigtig meget fint baby halløj. Men det gik faktisk rigtig godt med mine fødder, men havde også taget nogle rigtig gode ergonomiske sandaler med :)

Der var mellem 35 og 43 grader i den uge - torsdag og fredag dog kun ca 30 da der var skyer - dejligt.
Vi oplevede et ret vildt uvejr da vi skulle til Firenze - vild torden og meget vand :)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-07-11 15:35

Var det i lørdags? Da fik københavnerne samme tur, som I.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-07-11 15:38

De uvejr sydpå, er meget almindelige, men første gang jeg oplevede det, var jeg godt nok paf, specielt da jeg så vores yndige hammerslåede campingvogn, forårsaget af store hagl

Nu har vi oplevet det et flere gange, og ved hvad der kan ske, - skidt pyt - når det bare er materielle ting, og solen kommer jo frem kort efter og tørrer det hele igen

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 05-07-11 15:40

Det var fredag - vi slap heldigvis for store hagl, bare en masse regn :)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-07-11 15:46

Føj da Nordsted1

Pyh, bubbelbee

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-07-11 15:49

Har prøvet sådan et uvejr i Koblenz i sydtyskland - du goest, bilerne druknede - der var rent kaos... men der er nu noget fashinerende ved dette inferno.