/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Faste baller, hvordan?
Fra : AmandaP
Vist : 976 gange
40 point
Dato : 21-06-11 16:00

Jeg har nu længe gået og været misundelig, på de flotte piger, der kommer gående igennem aalborg gågade, med rigtige flotte og faste baller, og hvergang jeg ser sådan nogen, får jeg det rigtig dårligt med mig selv, da mine baller bare er store og slaskede. Nogen der har nogle tips til at få en smækker bagdel når man skal til at vise sig frem i bikini?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-11 16:03

Op og ned ad trapper - har du ikke trapper, så læg nogle bøger så det ligner trapper, og så ellers op og ned

Og så ellers løbeture

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-06-11 16:22

Hvis dine baller er store og slaskede i dag, så når du nok ikke at få flotte og faste baller inden bikini sæsonen.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 21-06-11 16:42

Ro.......... Det er god motion og giver givinst flere steder i kroppen..

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 21-06-11 20:26

Nogen er født med faste runde balder, andre må knokle for at få dem.

Løb er altid sundt, men man får ikke rigtigt mere faste balder af løb alene. Roning er sundt for rigtig mange muskler i kroppen, men jeg tror ikke det hjælper specifikt på balderne.

Det der skal til er at du skal tabe nogle kilo og du skal have nogle flere muskler i balderne. Gymnastik og Zumba er godt for balderne, men kik også rundt om på nettet, du kan finde mange gode øvelser.

Som andre er inde på, sker der ikke nogen revolution inden badesæsonen, men hvis du starter nu, vil du kunne se stor fremgang til næste år. Men det kræver en indsats, mindst et par timers motion om ugen, det næste år.

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 22-06-11 05:05

Squads!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-06-11 09:16

Min kone gik til gymnastik, hvor lederen sagde: "Når I laver den her øvelse, får I en fræk røv"

Så gå til gymnastik om vinteren og vis resultatet frem om sommeren...

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 22-06-11 19:54

Du få nok ikke den flottes mås inden sommer, men der er ingen grund til at ligge på den lade side.

Gymnastik er mange ting og man skal vælge det rigtige - det kan du gøre til efteråret, da de fleste hold har sommerpause nu.

Jeg har købt en wii samt wii fit - det er en sjov, men også meget holde i hånd-agtig måde at få enten pulsen op på eller øvleser der toner og strammer op, samt er der nogen som hjælper på ballancen - tros mit meget beskeden buget for ikke at ende i Luxsus Fælden tror jeg det er et af mine bedste køb.

Så mit bedste er råd er 15 minutter om dagen på wii - lidt med step/løb/hulshop mv få at få pulsen op og svede lidt så der forbrændes lidt kacl. Bagefter muskeløvelser og yoga - så har du en flotter numse til bikinien.

Wii kan klar anbefaldes, min nusmse og mave har aldrig været flotter, der er fremgagn efter bare en uge, men vær realistisk, selvom der er fremgang på en uge er du hvis du er meget løs i det ikke helt fast efter en uge, men lidt har vel også ret når man skal vise sig offenlig i bikini og hvis alt glipper har jeg set i Magasin at der er badedragter der former og skjuler man er lidt stor.