/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Sort skærm på PS3
Fra : Pytten1510
Vist : 949 gange
100 point
Dato : 21-06-11 15:56

Hej

Har et problem med sort skærm, når der skal spilles i HDMI.....har lige hentet opdatering til tv'et....Samsung LE32B455C4W.
Har flere gange forsøgt at resette ps3'eren...dog uden held....(holde on/off knappen nede i 3-5 sek)
Har forsøgt alle HDMI porte på tv'et
Intet hjælper....

Nogle der har et forslag ??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-06-11 22:44

Har du sat dit TV til at gå over på HDMI? Et TV finder ikke selv hdmi lige som den gør ved scart stik.

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 22-06-11 07:57

Jeg har med fjernbetjeningen valgt den hdmi udgang som jeg tilslutter....men intet signal....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-06-11 10:44

Har du prøvet de andre HDMI udgange? Det kan være kablet der er noget i vejen med, så har du et andet kabel?

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 22-06-11 11:48

Alle udgange er forsøgt....samme kabel bruges til et andet tv også....hvor det virker ??
Hvis der sættes en anden ps3 til, virker det også.....
Er lidt på "herren's mark".....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-06-11 16:28

Det lyder som om din PS3 har et problem. Har du prøvet at tage den med til en anden og så prøve at tilslutte den til et TV?

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 22-06-11 16:38

Ja, og der virker den....men ikke på vores to tv hjemme ???

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-06-11 20:26

Så kan det kun være kablet der er noget galt med. Prøv at bruge et andet.