/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Truma batteriboks til TRUMATIC S 3002 P
Fra : mubbur
Vist : 2155 gange
100 point
Dato : 20-06-11 19:29

Hej er der nogen her som ved hvad for en Truma batteriboks til TRUMATIC S 3002 P box man skal bruge til en Truma den er i en Adria årgang 01
Har fundet denne hjemmeside, men ved ikke om det er den rigtige model til min ovn
http://www.skandic-camping.dk/shopexd.asp?id=2005&bc=no#

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 20-06-11 19:54

Mit umiddelbare "GÆT" er, at det må være en slags omformer som laver 220 w om til 12 w som mange / måske de fleste campingvogne bruger.

Vi har selv haft en Adria, og der var sådan en dims i, netop med dette formål, de kalder den måske noget andet i dag.

Ellers spør forhandleren, de skal simpelthen vide det.

men husk det er kun et gæt, håber du nuder campinglivet - god fornøjelse.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 20-06-11 19:57

Jeg læste lige en gang til, det er efter al sansynlighed strøm til jeres truma varmeanlæg, den er til at lave gnisten med for at tænde for varmen som formentlig kører på gas.

Her tror jeg - jeg har gættet rigtigt.

God fornøjelse.

Accepteret svar
Fra : ds23

Modtaget 110 point
Dato : 20-06-11 20:05

Hej.

Det passer på din thruma ovn.
Hvis du får begge dele med, er prisen billig.
/steen b

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 20-06-11 23:00

Tak for svaret ds23.

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 21-06-11 17:26

OK,
Tak for point.
/ds 23