/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Fra USB stik til DVD-rw
Fra : Fattig
Vist : 1323 gange
300 point
Dato : 20-06-11 16:43

Jeg har optaget en tv udsendelse på USB stik, gennem digital tv boks - Blue Tinum.
Denne udsendelse ønsker jeg at lægge ind på DVD-rw via computeren.
Men får meddelelsen "Fejl under kopiering"

Mappen filen ligger i hedder xxx.pvr
Filerne i mappen er VLC Media file ( .ts)

Jeg har forsøgt at brænde med Nero Start Smart og Windovs Media Player men uden held.
Kan der gøres noget for at få det til at lykkedes?

P.s. Styreprogrammet er Windows XP hvis det har nogen betydning

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-06-11 18:08

Konverter filen xxx.pvr tl andet format, avi eller vob
http://www.formatoz.com/screenshot.html
Det virker hos mig, men afhængig af hvad din dvd kan afspille
vob kan den afspille

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-06-11 18:09

NB: har du prøvet at omdøbe xxx.pvr til xxx.avi?
måske det virker, hvis din dvd kan afspille avi.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-06-11 18:11

Citat
NB: har du prøvet at omdøbe xxx.pvr til xxx.avi?
måske det virker, hvis din dvd kan afspille avi.

Sorry= det var en mappe, du mente
men prøv en omdøbning alligevel
Citat
Filerne i mappen er VLC Media file ( .ts)

de kan stadig konverteres med Formatoz

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 300 point
Dato : 23-06-11 18:51

Citat
Denne udsendelse ønsker jeg at lægge ind på DVD-rw via computeren.
Men får meddelelsen "Fejl under kopiering"

Så er et af medierne nok defekte....

Bortset fra det, får du INTET ud af at kopiere til en RW-skive - det kan ikke bruges til noget....

Derimod kan du , med det rigtige program, loade filen/filerne til din komputer og der ændre den til en DVD....

Dette program kan klare det, men gratis er det ikke....

https://www.haenlein-software.com/index.php?PHPSESSID=e7c0580a04d29b593760fbdff1b17159&nav=products/dvr-studio-hd-2

Du kan dog bruge det gratis i 30 dage....

Og husk så lige - DIGITALKOPIERING er forbudt - derfor er det også sværere

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 23-06-11 21:41

Tak for svaret refi.
Ja, mediet må være defekt.
Jeg forsøger mig med andre optagelser