/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Se film på filmstriben HJÆLPPPP
Fra : Nyx-x
Vist : 848 gange
500 point
Dato : 19-06-11 22:33

Jeg bruger den sidste version af explore. Og har ikke lyst til at ændre dette.

Men jeg vil gerne se film her på www.filmstriben.dk
Porblemet er bare at med den nye version af Explore er at jeg ikke kan komme til at se film med aldersbegrænsing på.
Og da deres tekniske support åbentbart heller ikke selv kan finde ud af det. Deres foreslag var at jeg instalerede en ældre version og efter endt film så skulle gå tilbage til den nye version af explore.

---
Det der sker er at når jeg trykker play på en film.
Så kommer jeg hen til at jeg skal bekræfte at jeg er over den alder som filmen kræver. Det gøres ved at hakke af ija og skrive ens personnummer og kode engang til. (Selv om man er logget på i forvejen.)
Når jeg så bekræfter ved at hakke af i ja og trykker på send knappen. Opdateres siden bare dog uden oplysninger, men samme side.

Så er der et lyst hoved her der kan guide mig trin for trin. Jeg har ikke kunne finde vej selv.

Man skal være oprettet som bruger på en af de bibliotekker der er på listen, for at kunne logge ind.

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 19-06-11 22:36

Jeg har prøvet at følge de instruktioner som explore kommer med. Men der sker ikke andet end jeg bliver ved med at opdatere på samme side som jeg bekræfter alderen på.

Jeg er over 18, så personnummeret er der ikke noget i vejen med.

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 19-06-11 22:39

NB
Lad være med at se Paranormal Activity, lige før senge tid og det blæser udenfor. Den er i øvrigt på filmstriben

Jeg så den på DVD. Auch, jeg tænkte hvor slem kan den være? Jeg har jo set horror film før. Men den der. Auch... Jeg har nu givet dvden til en anden stakkel der var dum nok til at sige ja tak.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-06-11 22:18

HVAD ER spørgsmålet?

Citat
Installer Crome eller anden browser

Du skal BTW indstallere dere´s ACTIVE X= før du OVER-HOVEDET KAN kommer videre...
Slet alt hvad du har installeret _ eller prøv
http://www.wisecleaner.com/wisediskcleanerfree.html
se under andre GRATIS _ mens du er der.
Selv har jeg INGEN problemer med siden, BORTSET fra at jeg ikke kan logge ind
gennem min kommune? men WHATT69

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-06-11 02:33

det kører fint på mine PC,er hhv. IE8 og IE9,..
har testet 3 forskellige film,

alternativt kan du prøve Firefox,.. eller googles Crome browser,

måske mangler du at installere silverlight : ?
http://www.filmstriben.dk/bibliotek/page/article.aspx?id=1349

har du prøvet om du kan se deres test film, ?
http://labs.norgesfilm.no/dfi/

Annuller spørgsmålet
Fra : Nyx-x

Dato : 25-06-11 18:06

Jeg bliver nød til at annulere spørgsmålet. Da jeg har prøvet de måder som folk har været så venlige at foreslå. Og det har ikke virket. Silverplayer er på pcen. Så den sku være i orden.
Tak for forslagene.
I dag har jeg så været på biblioteket her i byen. Og der fik jeg fat i en. Han kikkede på det og jeg prøvede at logge på mens han så hvad jeg gjorde(dog uden at se koden)
Så loggede han på og kunne se filmene.

Så nu er spørgsmålet gået videre til en klogere person. Så må tiden vise om jeg kan komme på når den person har kikket på det.