/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
toiletsæde
Fra : denevigeuheldige
Vist : 720 gange
50 point
Dato : 17-06-11 22:18

Altså vi skal have et nyt - ganske almindelig - toiletsæde, ikke nogle af de moderne typer der lukker langsomt ned osv. Men jeg synes altså at priserne er ret vanvittige. Nogen der kan komme med et forslag om hvilken type der findes i 300 kr`s området og hvor tilbehøret giver mulighed for at sædet kan sidde 100% fast.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 17-06-11 22:31

Køb det i Silvan eller IKEA og gem nogle vinpropper af plast. Bor huller til boltene i propperne, mas propperne ned i hullerne i porcelænet og skru det hele fast.
vh
pbp

hvis propperne går stramt, så smør dem med lidt sulfovand.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 17-06-11 23:15

Der er stor forskel på toiletsæder, det er derfor vigtigt, at du finder et sæde, der passer til den model toilet, du har, ellers kan det være svært at få sædet til at sidde fast.

Sidst vi skulle have nyt, tog vi i Silvan og kiggede. Der kostede det 1200 kr. Jeg fandt så et firma på nettet, der solgte præcis samme sæde, men til halv pris. Og det var endda leveret til døren to dage efter bestillingen.

Hvis du er interesseret, kan jeg godt prøve at finde ud af, hvad det var for et firma.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 17-06-11 23:17

Det var dette firma

LavprisVVS.dk

Accepteret svar
Fra : gwh

Modtaget 50 point
Dato : 17-06-11 23:30

Hej jeg har lige købt et godt universal toiletsæde i Jem & fix og ja det er med soft close til kun kr. 179,- jeg har set dem helt ned til kr. 129,- og det er faktisk ret smart, at det selv slår sæde eller låg ned, lige så stille af sig selv, når du giver det et lille skub. Et rigtigt godt sæde til prisen.
mvh. gwh.

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 18-06-11 01:15

Tak for svaret gwh og i andre. De bliver 99% sikkert et universal til prisen.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 18-06-11 01:25

Tak Du bliver 100 % sikkert meget glad for et Soft Close, selv mændene syntes lige pludselig at det er sjovt at slå sædet ned
Mvh. gwh