/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Uninstall af NIMO
Fra : andreasf
Vist : 316 gange
30 point
Dato : 19-05-03 16:33

Jeg skal installere de nyeste NIMO-codecs og skal så først uninstalle den version jeg har. Uninstalleren fryser imidlertid midt i programmet og jeg kan således ikke fjerne filerne. Min mediaplayer kan ikke rigtig spille noget længere.
Hvad gør jeg når uninstalleren fryser? Kan jeg fjerne programmet på enden vis?
mvh

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 19-05-03 18:20

Der er ikke meget andet at gøre! Du kan installere den nye codec pack ovnpå den eksisterende, de codecs der er installeret vil bare blive opdateret!

Kommentar
Fra : andreasf

Dato : 19-05-03 18:33

Det har jeg forsøgt, men det funger stadig ikke

Kommentar
Fra : xor

Dato : 19-05-03 18:48

Kunne det tænkes at du mangler et andet codecs for at kunne afspille den pågældende film som ikke er inkluderet i NimoCodecsPack....?

/Xor ,->

Kommentar
Fra : xor

Dato : 19-05-03 18:53

Du kunne jo prøve at tjekke dette site ud. Der kan du finde alle de codecs som du har brug for.
http://www.moviecodec.com/codecdownload/

PS: Hvad angår uninstall af nimo packen, hvad mener du så med at det ikke fungere efter du har installeret den nye oven i.

/Xor ,->