/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Driver til ASUS 3DP-V3000/TV
Fra : birger
Vist : 332 gange
50 point
Dato : 19-11-01 23:55

Ved nogen hvor man kan hente drivere til det PCI-grafikkort?
ASUS.COM.TW, altså ASUS har det ikke på downloadsiden.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-11-01 00:10

Tillæg til mit svar
den er lige her
http://www.videocarddrivers.com/asus.htm
hvis den ikke var på det første link
Brian

Kommentar
Fra : birger

Dato : 20-11-01 00:57

Hej Briani!
Det er vældigt fint, men, både dit svar og kommentaren henviser til ASUS's hjemmeside, og de har netop IKKE driveren til kortet.

Birger

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 50 point
Dato : 20-11-01 01:05

Til Birger gå du ind på det link jeg henviser til http://www.videocarddrivers.com/asus.htm
og går ned på siden og finder 3DP-V3000 og klikker ud for den version af windows du bruger kommer du ind på denne side http://www.asus.com/Products/Addon/Vga/asuse/perform_drv.htm
og her ligger der en driver til download-prøv lige at kikke ordenlig efter
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-11-01 01:19

Tillæg til mit svar når du kommer id på dette link http://www.asus.com/Products/Addon/Vga/asuse/perform_drv.htm
er der en helt nede på siden der hedder
AGP-V3000 & 3DP-V3000 & AGP-V3000ZX(TV) Display Driver
Ver. 2.06
Note for Windows 95/98 (English, Chinese (Taiwan), Chinese (PRC), Japanese, Korean, Russian version).
Date 1998/12/07
så klikker du bare ude på den der billede der er til venstre så begynder den at downloade din driver
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-11-01 01:27

Hej igen Birger
hvis du ikke kan finde ud af og hente den der driver,så opgiv lige din emailadresse så vil jeg med glæde gerne sende den til dig
MVH Brian

Kommentar
Fra : birger

Dato : 20-11-01 03:02

Hej Brian!
Den side har jeg grundigt undersøgt flere gange. Herfindes driveren til 3DP-V3000 og AGP-V3000ZX(TV) men ikke driveren til 3DP-V3000/TV.
Den driver som du henviser til har jeg(ver 2.06), men den duer ikke til mit kort.

Birger

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 20-11-01 08:53

Hej
Hvilken Win-version kører du med ?? Hvor gammelt er dit Kort ?

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : birger

Dato : 20-11-01 09:02

Hej Parkenss!
Windows 98SE DK og kortet er fra 1996-98.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-11-01 10:44

Hej igen
er du sikker på at før du instalerer den nye,skal du afinstalerer den gamle først-det er meget vigtig?
ellers så prøv at kikke her http://www.webpark.cz/ahhhtools/asusfaq/tools.htm
her er en version 3.41 prøv den
MVH Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 20-11-01 13:45

Hej
Sig mig har du Manualen til dit Grafikkort ?? Det er jo et ældre kort,-kan det køre med AGP- drivere når det er et PCI -Kort ?? Har du prøvet dig frem med disse: http://www.asus.com.tw/Products/Addon/Vga/archives.html

Mvh
Parkens

Kommentar
Fra : birger

Dato : 20-11-01 14:51

Hej Parkenss!
Ja jeg har Manualen, som forøvrigt ligger på http://www.webpark.cz/ahhhtools/asusfaq/tools.htm som pdf-fil.
Manualen omtaler og viser layout for mit kort, og kortet kan også anvendes til visning på PC-monitor. Men da kortet er et /TV skal det også kunne sende signal via Composite kabel, men det gør det ikke.
Det kan naturligvis ikke køre med AGP-driverne. Og på den adresse hos ASUS er der ikke drivere til mit kort, men andre og ældre kort.
Birger

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 20-11-01 17:40

Hmm -Har du købt kortet inden for nyere tid ? Jeg tænker her på support fra den Forretning du har handlet i.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 20-11-01 17:44

Fortsat>>>>> Eller simpelthen skrive til ASUS : Technical Support (USA): tsd@asus.com
og forelægge dem problemet. De må kunne sende dig nogle Drivere der virker.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : birger

Dato : 20-11-01 18:04

Kortet er købt for 2 år siden. Og jeg har skrevet til ASUS Teknisk support, men har endnu ikke fået nogen tilbagemelding.
Birger

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 21-11-01 21:51

Hej igen.

Det eneste jeg kan foreslå, -er at skrive igen. Alternativt kunne du måske prøve forskellige PC-forhandlere,-om de skulle have en Driver liggende.
Kunne du ikke vende tilbage til den forhandler der solgte dig kortet ??

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 04-12-01 01:01

Hej
Har du fundet ud af noget med dit Grafikkort ??

Mvh
Parkenss