/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Køb af eks. Miele i Tyskland
Fra : Eyvind
Vist : 3056 gange
100 point
Dato : 17-06-11 16:22

Hej.
Jeg kunne tænke mig, at tage en kogeplade med hjem fra Tyskland.
Er det billigere, og er der gode steder at handle.
Det drejer sig evt. om en Miele induktionskogeplade KM 6118

Og må man det.

Jeg har været på den Tyske hjemmeside............................men det Tyske sprog er lidt svært.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-11 17:28

Citat
Og må man det.

Selvfølgelig må du det

Citat
men det Tyske sprog er lidt svært

Så kom med siden og sig HVAD du specifikt vil have oversat.....

Citat
og er der gode steder at handle

http://www.billiger.de/show/produkt/130442870-Miele-KM-6118.htm

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-11 17:28

OOOOORRRRKKKK JA.
Køb alle dem du vil ....de funger da fint. Har selv en.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-11 17:30
Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 17-06-11 18:05

Faldt lige over en side fra dk http://www.lavpriskoekken.dk/shop/miele-induktionskogeplade-28033p.html som virker rimelig i pris i forhold til tyske.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-06-11 19:04

Tak BentJuul - den side har jeg også kigget meget på.

Tak Refi.......................men det er vist endda dyrere i Tyskland.

Tak Pia.............vi har haft en Fransk ATAG nu i 13 år, som desværre ikke virker på en af zonerne.
Og nu kan zonerne ikke blive store nok.

Jeg må kigge lidt videre.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 18-06-11 10:33

Tak for svaret bentjuul. Jeg holder mig til denne Lavpriskøkkenside. Miele bliver nok valgt fra, for den er lidt dyr til de par kogte æg om morgenen.........................resten af dagen spises der bare pizza.