/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
cpi hussar gasspjæl!!!
Fra : madshan
Vist : 394 gange
50 point
Dato : 19-05-03 16:30

Hvordan gør man det gasspæjl de 12 mm mindre, så den får mere at leve af?????

Kan man købe et mindre et eller andet sted?????????

Kommentar
Fra : SoerenSkyggebjerg

Dato : 17-06-03 14:18

Hej....jeg har hørt at man skal skære den af ned til 28mm i stedet for de 40mm det er. Men jeg vil tro at det er svært at gøre selv, så skal man i hvert fald være forsigtig. Måske en nedstryger med smal klinge kunne gøre det....

Kommentar
Fra : m.strande

Dato : 11-08-03 10:34

jeg ved ikke helt om man kan købe det løst. men måske hos din cpi forhandler. eller hvis du køber et 58km/t førrør's KIT. så er der gasspjæld ´med. du skal hvertfald ikke selv begynde og skære i det.