/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
TDC delt regning
Fra : creamcheese
Vist : 1066 gange
100 point
Dato : 16-06-11 17:40

Jeg har TDC home trio og skal bruge et bevis for internetopkoblings pris. Da jeg ringede ind til TDC, fik jeg at vide at jeg kunne gå online til TDC home trio og finde min egen regning, specificeret. Så kunne jeg printe den ud, og dermed få på skrift at internet delen koster 299.- per måned. Det er bare det at TDCs sites er umulige at komme ind på....gang på gang er der noget i vejen for at man kan åben dem. Ellers, har min computer ikke noget problem med at komme på diverse websites. Når man prøve noget andet - inden for TDC, for der er et hav af websites - tager det bare så lang tid at man mister talmådigheden, eller har ikke tid til at vente. Forslag?

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 16-06-11 18:13

TDC sucks.
Et firma som lever af at sælge kommunikation, men man kan ikke komme på deres hjemmeside, foruden at de ikke tager telefonen og er nogle af de dyreste inden for branchen, er TDC i en nøddeskal.
På toppen af dette er de fandme så flabede, at de uopfordret hver 3 md. midt i spisetiden ringer til ens mobilnr og med sukkersød dullestemme spørger, om man er tilfreds eller der er noget de kan gøre for en, med hensyn til de arrangementer man har med dem.

Desværre er TDC de eneste som har brugbar dækning i det område hvor jeg bor, ellers var de forlængst røget længere væk end helvede. Da jeg boede i København smed jeg dem ud, fordi de direkte snød med størrelsen på internetforbindelsen. De indrømmede det, men var iskolde og skide ligeglade.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 16-06-11 20:58

vel holde med Dulcona hvis du kan så find et andes selskab at ha alt ved de er ikke 5 potter pis værd

men du kan komme ind på deres hjemme side sent om aften/natten og tidlig morgen (logge ind) de har alt for små server til en alt for tung hjemme side du kan også komme på om "dagen " men det tager en krig men deres musik tjenste virker fint

(har selv 20 m/bit ved dem og venter kun på jeg kan få fiber og så spare 150 kr pr måndet for en hurtiger forbinelse)

Kommentar
Fra : creamcheese

Dato : 17-06-11 09:49

Tak for indput. Jeg kan ikke logge ind til tdc online, for jeg kan ikke finde det papir jeg må har fået i sin tid med min tdc password. Enige at tdc har store problemer med kundeservice og de snyder ved jeg, ved at sige én pris og så kommer der forhøjelser...men nu har jeg både telefoni, 37 fjernsynskanaler, plus internet hos dem i home trio pakke. Jeg orker ikke at sætte mig inde i det jungel for at finde tilsvarende, for nu er vi blevet glad for TV kanalerne.

Kommentar
Fra : creamcheese

Dato : 17-06-11 11:14

Har nu snakket med en support medarbejder, og det kan simpelthen ikke lad sig gøre at få noget skriftligt pga jeg har ikke fået min abonnement sat op fra starten med delt regning. Han kunne kun henvise mig til en link som jeg ikke kunne komme på. Måske skulle jeg prøve kl. 3 om natten. Nu har jeg fået blod på tanden til at finde en anden løsning. Både med TV kanaler og internet, men det er en by i Rusland for mig, alt det der....det kræver tid at undersøge.....og på Bornholm hvor jeg bor har vi vist ikke de bedste internet kapacitet og hastighed endnu.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 17-06-11 11:39

Citat
Enige at tdc har store problemer med kundeservice
De har ingen!!!!!!

Sikke en idiot ham du talte med. Selvfølgelig kan de lave det om, selvom det ikke er lavet fra starten af. Det er et spørgsmål om vilje. Der viser de lige præcis den kundeservice de ikke har. Hvis du accepterer hans svar, har de jo "vundet" og behøver ikke spekulere mere på dig. Fortæller du derimod, at hvis de ikke laver ændrer det som du ønsker det, så skrider du øjeblikkelig, så kan det være de piller fingeren ud og gør noget. Men du skal ikke regne med det.

Kender godt situationen at man har en forbindelse der virker og simpelthen ikke orker at skifte endnu engang. Så bider man det i sig og finder sig i deres sjofle behandling af deres kunder. Jeg ville sådan ønske at TDC en dag fik sådan et rap over nallerne ved at 100.000 kunder kollektivt opsagde alt hos dem, med forklaringen....Deres kundeservice virker ikke. Men det sker desværre ikke