/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
S. E. T310 PLEASE SVAR HVIS I HVED NOGET~
Fra : jackaske
Vist : 453 gange
40 point
Dato : 19-05-03 16:13

Jeg har set på en Sony Ericsson T310 m/telia xpress til 250 KR.

er det en god tlf og er den pengene værd ??
både fordele og ulemper.

Accepteret svar
Fra : tla

Modtaget 50 point
Dato : 19-05-03 16:28

Kanon telefon!

Hvis du sammenligner med telefoner i samme klasse (eks 3510i) så får du en del mere for pengene - synes jeg!
Kvaliteten er en del af det, føles bedre og er i langt bedre materialer.
Derudover kan telefonerne praktisk talt det samme, men igen er der lige mere sjov ved T310. Den kan du sætte et kamera til. Men der er samme muligheder for spil, farvedisplay, MMS, polyfoniske ringetoner osv.

Og jeg vil sige, at 250 kr for telefonen ér en god pris - endda rigtig god!
(den reelle pris uden tilskud er omkring 1300)

Så spring du bare på sådan en..!!!

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 19-05-03 16:43

Hvis du kan lide det firkantede design så er det en god telefon i den billige ende af skalaen.

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 19-05-03 18:45

det er en god telefon.. den går LET i stykker hvis du taber den, så pas på med det.. men det er en rigtig god fon til den billige pris.. og den kan mange sjove ting.. og den har indbygget tony hawk 4 spil *NIIIICE*

Kommentar
Fra : coam

Dato : 30-05-03 12:14

Jeg har den selv og jeg er ind til videre meget glad for den...

FORDELE:
-infrarød port så man kan overføre billeder og lyd gratis. Det er for fedt, især da nogle af mine venner også har SE med det!!
-MMS (Beskeder m. billeder, tekst og lyd)
-vægt 97 g
-wap er nemt at bruge

ULEMPER:
-På internettet er der stadig flest ting til nokia MEN jo flere der køber SE, jo mere gejl vil der komme..!
-man kan ikke se hvor mange timer der er tilbage i batteriet, som man ellers kan på fx T68i og T28

Alt i alt er den fed!

Godkendelse af svar
Fra : jackaske

Dato : 10-01-04 23:50

Tak for svaret tla. sorry det var lidt sent, mend bedre sent end aldrig!