/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
er min penis virkelig for lang?
Fra : brittbrok
Vist : 820 gange
20 point
Dato : 19-05-03 15:42

jeg har i den løbende tid observeret at min penis bliver større (jeg er 29). den har til dags dato opnået en længde på hele 31,4cm og 6cm bredde. nu er spørgsmålet så: skal jeg opsøge en læge eller er dette ganske naturligt. jeg kan informere jer læsere om at min penis for et halvt år siden var ca. 20cm lang.

hilsen en der ikke aaaaaaaner et levende råd

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-05-03 16:00

Glæd dig hellere over din livlige fantasi
- men prøv at bruge den til noget bedre.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-05-03 16:02

ja, jeg ville nok opsøge en ps..øøhh jeg mener læge!!

Mango

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 19-05-03 16:05

Til brittbrok

Det er vist en psykolog, du skal tale med med din fantasi

Kommentar
Fra : hatmand

Dato : 19-05-03 16:32

Eller måske pornoindustrien. De mangler altid folk der ikke har noget i hovedet

Kommentar
Fra : hatmand

Dato : 19-05-03 16:33

Eller måske pornoindustrien. De mangler altid folk der ikke har noget i det øverste hovede

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 19-05-03 17:12

Det er yderst almindeligt og gennemsnitter er ca. 25 cm, så det var jo en meget lille lunte du havde før

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 19-05-03 17:43

Jeg formoder, at det er et seriøst spørgsmål, så hermed et seriøst svar.
Jeg vil opsøge en læge, hvis jeg var dig. En så kraftig tilvækst er ikke noget, der bare sker uden årsag - og kan i værste fald være tegn på sygdom.
Jeg har hørt om en tilstand som din før, men kan ikke huske den medicinske betegnelse.
Håber det bedst - og at den ike bliver større, for så vil de fleste piger nok takke nej til et intimt forhold til din forstørrede legemsdel.

Og til "Lillemig", så overdriver du da vist med udsagnet om, at "20 cm er en meget lille lunte". Når man direkte måler mænds penis, viser det sig, at meget få faktisk har en lille penis. Gennemsnitlig måler penis i slap tilstand mellem 9 og 12 cm. Da den vokser ca. 60% i stiv tilstand, vil en stiv penis altså gennemsnitligt måle mellem 14,5 og 19,5 cm. Man måler fra roden af penis til den yderste del af penishovedet ( som hedder glans).

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-05-03 19:11

rcn..hmm tror nu nok at lillemig var ironisk

Er det elefantis eller sådan noget du tænker på rcn??

Mango

Men er træt at at der kommer så mange tilsyneladende unge knejter og skal se om vi vil svare alvorligt på deres til tider noget usansynlige spørgsmål...eller er det bare mig der er bagefter ?

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 20-05-03 09:38

De samme unge knejter kunne jo opfatte dit svar som seriøst og få mindreværdskomplekser...
Er der noget der hedder det elefantis???? Eller er du igen ironisk?

Over and out!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-05-03 09:59

Ja nu var det jo ikke mig, men "Lillemig" , der var ironisk
Og--ja der er noget der hedder "elefantis" , er ikke sikker på at det er helt rigtig stavet. Men du skriver selv at du har hørt om fænomenet, at penis vokser??? Kan du fortælle om det??
Synes jo også at det er underligt at der ingen respons kommer på vores svar ikke??
Sååeh mon ikke det er fis og ballade det hele
Mango
Og ingen mænd og jeg siger: ingen mænd skal have mindreværdskomplekser over størrelsen på deres penis...den er bare et praktisk vedhæng

Men må lige have denne ind:

KVINDER leder efter manden, hele livet, der kan opfylde alle hendes behov!
MANDEN leder hele livet, efter kvinder der kan opfylde èt behov !!

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 20-05-03 13:39

Som 13 årig var min kun 17 cm, nu er den 29 cm og det mener jeg er en meget almindeligt udvikling. Her er billede af "fyren"
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/penis.jpg

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 20-05-03 14:12

Du er ikke ret god til billedmanipulation, og vær du glad for, at du ikke reelt ser sådan ud, for jeg tror ikke, særligt mange kvinder bryder sig om at blive spidet...

Kommentar
Fra : rilje

Dato : 20-05-03 16:59

Jeg syns da bare det er fint den er blevet større jo større jo bedre!

Kommentar
Fra : M29

Dato : 22-05-03 13:48

Har lige læst om en ny undersøgelse der fastslå at gennemsnits længten på en stiv pik er
14,4cm hvis man kommer fra lande i eu.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-05-03 14:21

rcn...har du fundet ud af hvilken "sygdom" det var??

Og m24..ja det lyder vist mere rimeligt

Hvor er det synd for de mænd hvor pikken styrer deres liv

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 22-05-03 14:45

Næ.... Jeg har heller ikke gjort noget for det. Har lidt for manget andet om ørerne til at skulle lege netdoktor for een som aldrig melder tilbage :-/
Men hvis spørgsmålet fra brittbrok er reelt nok, kan det jo være vi får en tilbagemelding, når han har været til læge.
...mest synd for dem, der tror, at deres pik er meget mindre end alle andres. Penismisundelse troede jeg ellers, var noget piger/kvinder led af og ikke mænd

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-05-03 15:00

Penismisundelse..hmm nææ det skulle da lige være, at man kunne stå op og tisse
Mango

Kommentar
Fra : KlausG

Dato : 24-05-03 00:55

Hej brittbrok,

om dit spørgsmål blot er en joke ved jeg ikke Men om det ikke er ville jeg bestemt opsøge en læge. Flere af de foregående indlæg har været tæt på, men ikke helt, hvad angår en diagnose. Det kunne nemlig godt være et symptom på sygdommen elephantiasis, der oftest findes i Afrika, eller blandt folk der har rejst der. Sygdommen skyldes en filarie (parasit) som oftest wuscheria bancrofti, der lever i lymfekanalerne og obstruerer disse, så der kommer et stop for lymfedrænagen. Dette forårsager en ofte smertefuld hævelse af eksempelvis scrotum og penis, men typisk også underekstremiteter. Hævelsen kan være ledsaget af rødme og feber. Blot til info!

Mvh Klaus

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 12-06-03 15:58

Til Brittbrok
Om Du skal søge den ene eller den læge, eller om Du bare skal ha' lov til at grine færdig, kan jeg ikke afgøre. Men er Din påstand rigtig, skal Du i hvert fald fare med lempe med Din seksuelle foretagsomhed.

Mere generelt virker al den snak om kønsdelenes størrelse lidt absurd. Det er jo ikke størrelsen det kommer an på, det er "gørelsen". De kvindelige kønsdele er jo rimeligt fleksible.
Det er stemning og følelser samt gensidig forståelse, der er afgørende for hvor vellykket det seksuelle samvær forløber!.

Kommentar
Fra : rilje

Dato : 12-06-03 16:00

Det passer jo ikke det med størrelsen og gørelsen. Nogle af os kan altså ikke blive tilfredstillet af små tissemænd. Men elsker store pikke!!!

Kommentar
Fra : rilje

Dato : 12-06-03 16:01

Det passer jo ikke det med størrelsen og gørelsen. Nogle af os kan altså ikke blive tilfredstillet af små tissemænd. Men elsker store pikke!!!

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 12-06-03 16:48

Til rilje
Så er det fordi ejermændende ikke forstår at bruge dem rigtigt. Du har åbenbart noget til gode i det spil.
Men har Du tænkt på hvordan unge mænd med små pikke, kan få en helt forkert opfattelse af sex-livet ved bestandig at høre den slags postulater.

Jeg er selv en lille mand og min pik er absolut ikke særlig stor. Men mit kærligheds/sex-liv trives ganske udmærket, da først jeg lærte hvad det var der betød noget.

Jeg havde selv voldsomme komplekser i ungdommes vår, og ville ønske nogen havde fortalt mig, hvad jeg nu forsøger at videregive her.

Man bestemmer ikke selv størrelsen på sit udstyr; men man afgør selv hvordan man bruger det.

Kommentar
Fra : rilje

Dato : 12-06-03 16:50

jamen det er da også godt for dig og der er jo sikkert masser af kvinder der syns det er dejligt jeg gør bare ikke og sådan er det jo bare. Også på det punkt er vi jo alle forskellige

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 11-06-04 12:32

Er du en asel????????

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-06-04 20:02

hold da op..denne tråd er et helt år gammelt..gu ve hvor lang den penis er blevet?