/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Min lyd virker ikke længere
Fra : clausbee
Vist : 280 gange
25 point
Dato : 13-06-11 20:35

Forleden havde vi strømafbrydelse pga at lynnedslag. Siden da kan jeg intet høre. Men hvis jeg afspiller en video kan jeg se at lyden registreres (Jeg trykker på højtaler ikonet på statuslinien og på mixer).
Jeg kan også optage en lille lydfil med Windows lydoptager (mikrofonen registreres). Men kan intet høre ved afspilning.
Jeg har checket mit headset og mine højtalere på andet udstyr og de virker.
Jeg visætte pris på lidt hjælp.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-06-11 20:38

Geninstaller driver til lydkortet og hvis det ikke virker så har lynet måske skadet lydkort eller højtaler, der er størst sandsynlighed for at fjerne og geninstallere lyddriver vil hjælpe, du har selvfølgelig undersøgt om der er løse forbindelser?