/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Driver til Canon i9950
Fra : 1991
Vist : 484 gange
500 point
Dato : 13-06-11 09:11

Hvor finder man en driver til min canon i9950.
Jeg har installeret den originale driver fra min DVD - men den fungerer IKKE ved en 64 bitt windows.
Har været inde på Canon.dk og Canon .com her findes de heller ikke.
Jeg har Vista 64 bitt.
Er der nogen som kan hjælpe ???

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-06-11 09:29

Afinstaller 64binit systemet og gå over til 32 binit xp eller win7. Så er dine trængsler overstået.

Der er meget andet end Canons programmer som ikke kan køre under dit mærkværdige system.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-06-11 09:39

søg og du skal finde
canon har driveren på sin hjemmeside

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-06-11 09:41
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-06-11 09:44
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-06-11 09:46
Kommentar
Fra : 1991

Dato : 13-06-11 10:27

Den links du Teil henviser til, er desværre kun til en scanner og derefter til Labelprint.
Min printer er en Canon i9950 printer A-4 til A3+
Når jeg installerer fra den originale DVD siger den at 64 bitt ikke virker.
Jeg kan ikke husker hvor jeg har fået den opdaterede software, for jeg har haft printeren i ca. 6 år.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-06-11 10:31

og link nr 3 passer

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-06-11 12:01

Citat
Afinstaller 64binit systemet og gå over til 32 binit xp eller win7. Så er dine trængsler overstået.

Der er meget andet end Canons programmer som ikke kan køre under dit mærkværdige system.

Hvorfor komme med sådan en lam kommentar, brugeren har det styresystem han har og det er det han har bruge for hjælp til.

Jeg har fundet en driver til dig, som ER til vista x64 (64 bit), du skal bare lige selv vælge driver og operativ system.
http://www.canon.dk/Support/Consumer_Products/products/printers/InkJet/i_series/i9950.aspx?type=download&page=1#

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-06-11 12:16

@webnoob
Citat
Hvorfor komme med sådan en lam kommentar, brugeren har det styresystem han har og det er det han har bruge for hjælp til.

og DET skulle komme fra dig, som rask væk opfordrer folk til at formatere deres pc ved mindste problem!

og den driver DU har fundet er jo den Teil har fundet

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-06-11 14:13

Grunden til jeg skriver folk skal formatere deres computer HVIS de har fået virus, spyware eller malware er at det er, med 100%, den bedste, hurtigste og sikreste måde og få det fjernet.

Gunden til jeg synes det er en lam kommentar og kommer med er at man ikke bare ligger inde med flere operative system som alm. bruger og sikkert heller ikke synes man har råd til og gå ud og købe det bare fordi folk synes det er bedre end det man selv har. Ønsker man og hjælpe folk med deres problemer så gør man det UDEN og "pege fingre" af dem ved at fortælle dem det de køre med at noget lort.

Bare fordi min første bil køre af H.... til, gik jeg jo ikke bare ud og købte en audi fordi alle siger den er bedre.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 13-06-11 16:26

Hej1991 jeg har samme problem min printer er også en cannon i250 og efter jeg fik windows 7 kunne den heller ikke køre og jeg har brugt mange driver for at få den til at køre men uden held og nu har jeg besluttet at købe en ny printer.
Jeg ved bare ikke hvad det skal være for en endnu.
Hvorfor du skal til at have 32 istedetfor 64 aner jeg ikke for det skulle jo være lige meget, den skulle jo virke alligevel, ellers skulle man jo ud og købe nyt hver gang man skulle sætte noget ny til sin pc, det ville jo være vandvittigt.
alan57

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-06-11 17:47

Hvis I ikke kan installere printeren via windows installeren, så brug fx. winrar til og pakke filerne ud og så opdater driveren selv igennem enhedshåndteringen.