/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Krænke andre firmaer indirekte -lovligt?
Fra : Fieeh
Vist : 701 gange
36 point
Dato : 12-06-11 17:30

Hej

Jeg står med eget firma og sælger et produkt - typen er sådan set underordnet, men det er under kategorien skønhed og pleje. Jeg er næsten lige startet med at sælge dette nye produkt, da jeg så en oplagt mulighed for at indføre det i Danmark til en bedre pris end der allerede var (så ud til der kun var en anden der solgte det, men til en fuldstændig opskruet pris) - så jeg så mit skud til lidt konkurrence :)
Deeeet gik så også meget godt i en måneds tid, men nu modtager jeg faktisk trusler fra det andet firma, her er en af de beskeder sælgeren har sendt mig i fuld offentlighed:
"Hvad er det for noget vrøvl at sige , du skal ikke beskylde mig for den slags, DU KAN IKKE KØBE DEN ORIGINALE TIL DEN PRIS....

DET ER DIG DER SNYDER DINE KUNDER, AT DU VIL VÆRE DET BEKENDT.....
DET ER SIMPELTHEN FORARGELIGT AT DU KAN SVINE OS ANDRE TIL, FÅR AT SÆLGE KOPI VARE SELV, MED RISIKO FOR AT SKADE DINE KUNDER....

JEG MELDER DIG FOR AT NEDGØRE ANDRES ANNONCER... FOR AT DU KAN SÆLGE DINE KOPIVARE"

Det skal lige siges jeg aldrig har kontaktet sælger, eller nævnt andre firmaers navn nogen steder - jeg har blot skrevet, at jeg sælger denne vare til en lavere pris end andre i Danmark, og det gør jeg, fordi jeg har en rigtig god aftale med min leverandør. Og vupti, så er jeg simpelthen beskyldt for at sælge kopivarer og at ville skade mine kunder (fordi sælger mener at "kopivaren" er sundhedsskadelig), på trods af at jeg sælger præcis samme produkt som denne sælger.

Misundelse er godt nok en grim ting, og jeg har aldrig oplevet noget lignende i de 2 år jeg har haft firma!

Mit spørgsmål er, er dette lovligt? Må man angribe andre firmaer på denne måde, og i fuld offentlighed krænke et andet firma?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-11 17:47

Mon ikke det hører under injurierlovgivningen???

§ 267. Den, som krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller
handlinger eller ved at fremsætte eller udbrede sigtelser for et
forhold, der er egnet til at nedsætte den fornærmede i medborgeres
agtelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder.

Hvis det ikke er en kopivarer, påstår han jo noget, som ikke er rigtigt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-06-11 17:53

gider du bruge penge på den idiot, advokat m.m.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 12-06-11 17:57

Rent juridisk kan du ikke vedkommende noget.
Beskyldningerne er ikke grove nok til en injuriesag.

Glem det og lad være med at svare igen.

hawaii7

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 12-06-11 17:58

Men er jeg så også selv faldet ind under den? Jeg har nævnt at jeg synes andre sælgere skruer deres priser for højt op for denne vare (i en offentlig dialog med en kunde), men jeg har ikke nævnt nogle navne eller firmaer.

Jeg sælger selvfølgelig ikke kopivarer, med al respekt :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-11 18:02

Men er jeg så også selv faldet ind under den?.... nææ det mener jeg ikke du er, så længe du taler sandt

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 12-06-11 18:03

Citat
Rent juridisk kan du ikke vedkommende noget.
Beskyldningerne er ikke grove nok til en injuriesag.
Så er klogskideren hawaii på banen igen og leger jurist. Svarer uden at have en skid at have det i. Idiot

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 12-06-11 18:06

Sikke dog en tone herinde :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-11 18:12

Så kort godt godt, du har efter min bedste overbevisning en god sag... originale produkter, til den rigtige pris, og bevis på at du bliver svinet til...

Kommentar
Fra : frier

Dato : 12-06-11 18:17

Prøv at se det fra den positive side.
Så længe du ikke sælger kopivarer og står inde for det du sælger, så er det bare en rigtig god markedsføring du får ganske gratis.

Lad være med at bruge tid på useriøse beskyldninger - Ignorér beskyldningerne og brug i stedet din tid på at sælge produktet.

Vh
Jesper

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 12-06-11 18:21

Hejsa,

Da jeres diskussion åbenbart skrives i et åbent forum, ville jeg (i en høflig tone og UDEN capslock) skrive, at dine varer bestemt ikke er kopivarer og at disse kommer fra XXX (leverandøren/producenten) og at du bestemt ikke bryder dig om /vil indlade dig på at føre en dialog i den tone. Du ønsker blot at give en god pris/kvalitet til dine kunder. (punktum)
Derved kan alle fornuftige kunder som følger forumet (og jeres diskussion) se en klar forskel på hvem deres potentielle leverandør skal være -og tro mig det vil falde ud til din fordel
Alle som forsøger at skrive sit budskab med store bogstaver ryger ihvertfald på nederste hylde i min verden.
Der er stadig lang vej til at det er værd at bruge advokat på.
Så mit råd er sober tone og god service så er fjolset snart væk

Bluesky

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-11 18:21

Frier, vil du synes dette er god reklame... det er jo i fuld offentlighed det er skrevet... det skal stoppes eller er der da ingen forretning for Fieeh

Citat
"Hvad er det for noget vrøvl at sige , du skal ikke beskylde mig for den slags, DU KAN IKKE KØBE DEN ORIGINALE TIL DEN PRIS....

DET ER DIG DER SNYDER DINE KUNDER, AT DU VIL VÆRE DET BEKENDT.....
DET ER SIMPELTHEN FORARGELIGT AT DU KAN SVINE OS ANDRE TIL, FÅR AT SÆLGE KOPI VARE SELV, MED RISIKO FOR AT SKADE DINE KUNDER....

JEG MELDER DIG FOR AT NEDGØRE ANDRES ANNONCER... FOR AT DU KAN SÆLGE DINE KOPIVARE"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-11 18:22

Godt skrevet Bluesky

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 12-06-11 18:26

Bluesky: Det gjorde jeg også - og det blev egentlig bare værre og værre og jeg blev beskyldt for en helt masse ting, og min alder blev også blandet ind i det - jeg ved ikke om vedkommende har researchet mig privat, men det gik langt ud over hvad min smertegrænse holder til på det område, så jeg lukkede de annoncer ned. Jeg regner dog med at genoprette dem nu her, og så tage det køligt på den måde som du skriver, hvis vedkommende skulle forsøge sig igen.

Det er da bare træls, når ens kunder så begynder at stille spørgsmål, når jeg i forvejen er en langt mere hærdet og velkendt sælger end den anden er.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-06-11 18:31

Som der står

Kandu "Vejen til en hurtig løsning"

Ja ja ja .... der er flere spørgere, der tror på de brugere, som taler dem efter munden, hvilket resulterer i et svar, der er helt hen i vejret.

Fieeh, er der en grund til, at du ikke vil opgive navnet på det produkt, som du nu sælger ???

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 12-06-11 18:32

Ans: Nej jeg tænkte bare at det måske var bedst at holde min "angriber" anonym, og jeg var ikke klar over om det er tilladt at nævne det så specifikt så alle kan følge med?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-11 18:33

Ans

Citat
Fieeh, er der en grund til, at du ikke vil opgive navnet på det produkt, som du nu sælger ???

Hvis Fieeh, havde gjort det, så ville hun få halvdelen af kandu på nakken for at reklamerer ikke sandt?

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 12-06-11 18:40

Ans: Hvis du har en bedre løsning eller et svar end "den hurtige" så vil jeg meget gerne høre det - jeg skal gerne oplyse dig produktet og dialogen, men jeg vil ikke gøre det her i et offentligt forum, kan man sende en privat besked eller andet?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-11 18:46

Fieeh, gør du bare som Bluesky skriver, og går det ikke, så ville jeg gå videre med det

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 12-06-11 18:46

Hej igen,

Nu ved jeg ikke hvilket forum det foregår i (QXL eller DBA ??), men det lyder ikke seriøst at den type dialog skulle foregå på en erhvervsside. Igen så lyder det som om din "konkurrent" graver sin egen grav!
Så ro på og vær professionel er min anbefaling. Hvis du samtidig har mere erfaring og er hærdet så er det blot tålmodigheden du skal finde

Bluesky

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-06-11 18:48

Noget tyder på at du er bange for at sige squ og fanden hvis ikke kommunen gir dig lov.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-06-11 18:51

Få din modstander til at føle sig truet uden at kunne bevise det, det
har en viss effekt.

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 12-06-11 18:52

P.S Ja man kan godt sende en såkaldt PM (Personlig meddelelse) i dette forum, men Nordsted1 har ret. Produktnavnet er irrelevant!

@Ans - hvad er lige dit budskab i dit indlæg ? Jeg fandt da intet konstruktivt !

Bluesky

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-06-11 18:55

Du kan evt. rette henvendelse til

http://www.konkurrencestyrelsen.dk/

Det er muligt, at de der kan give dig svar på dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 12-06-11 19:03

Bluesky: Det er nok tålmodigheden der mangler ;) Jeg bliver så arrig når andre ikke kan tåle ens succes og skal spolere det for en. Jeg holdt det i en clean tone og frabad mig videre offentlig kommunikation på sitet og i stedet bede vedkommende kontakte mig pr mail, og sælger fortsatte på trods af dette. møg irriterende!

Teil: Hvor vil du lige hen med det? Jeg tror ikke lige jeg forstår hvad det er du skriver.

ans: jeg kan ikke lige umiddelbart finde noget der skulle passe til min situation på den side, jeg kan godt se det med konkurrence mellem to firmaer, men ikke noget om krænkelsen - kan godt være jeg er blind :)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-06-11 19:36

Citat
Teil: Hvor vil du lige hen med det? Jeg tror ikke lige jeg forstår hvad det er du skriver.

Næh det er jeg klar over, glem det.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 12-06-11 19:43

Ud fra det du skriver, så truer de dig med en anmeldelse, så du kan jo roligt skrive, at du imødeser en henvendelse fra politi/advokat eller hvad der nu er relevant.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-06-11 19:48

Der er FLERE ting i denne "historie" der burde få "folk" til at råbe "pas på"

1.
En "historie" skal høres fra TO sider (eller som minimum DOKUMENTERES)
2.
Hvad gør du er overbevist om at det du sælger IKKE er et plagiat ?
Er det et "originalt" produkt har det et reg.nr.
3.
Et "anerkendt" produkt har normalt kun EEN hovedimportør (bestemt af producent) - hvis producenten blot leverer til "hvem som helst" virker produktet IKKE seriøst.

Citat
typen er sådan set underordnet, men det er under kategorien skønhed og pleje

Er det mon importeret fra "østen" ?????
Eller fra et "pyramideselskab"

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 12-06-11 21:26

1. Har jeg ikke dokumenteret noget af den anden sælges side ved at gengive det personen har skrevet til mig af trusler?
2. Det er ikke så simpelt som så, men jeg kan stå inde for at mit produkt er det samme, jeg har set den anden sælgers produkt i øvrigt til sammenligning, og der er absolut ingen forskel. samme mærke og samme produkt, og tilsyneladende også samme leverandør, men ikke nødvendigvis.
3. Det kommer vidst meget an på produktet vil jeg mene :)

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-06-11 22:19

Citat
Så er klogskideren hawaii på banen igen og leger jurist. Svarer uden at have en skid at have det i. Idiot

og klumme er tilbage

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-06-11 23:07

Din konkurrent har sikkert allerede kontaktet sin leverandør for at opklare hvordan Du "i hede hule" har kunnet få fat i varerne til en god pris.

Nu stiller vi et eksempel op:

Fabrikken hedder Creme og ligger i Tyskland, de sælger 20.000 enheder om året til Hansen Import.dk (som er Din konkurrent) for 10 kr. pr. enhed.
Creme sælger 200.000 enheder til Tabreux i Frankrig (som jo er et langt større marked) for 7 kr pr enhed, men Tabreux vil gerne sælge videre til Dig for 8 kr. pr enhed hvor Du måske fra Creme i Tyskland har fået en pris på 11 kr da Du kun kan aftage 5.000 enheder.

Hansen Import.dk burde vide at sådan fungerer det indre marked i EU samt parallelimport, og de har INTET at komme efter, det de kan gøre er at presse Creme i Tyskland til en lavere pris.

Hansen Import har jo haft fornøjelsen i et par år ved at være eneste importør og tjent gode penge, hvad også DU ville gøre hvis Du fandt et godt nyt produkt , men som markedet fungerer i dag må ethvert firma acceptere at de bliver udsat for konkurrence.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-11 07:40

Citat
men jeg kan stå inde for at mit produkt er det samme

Det er da muligt du mener det, men det BØR dokumenteres...

Du må IKKE sælge så meget som en "knappenål" i DK/EU uden det er "godkendt" - derfor spørgsmålet om HVOR det kommer fra.....

Importøren har jo normalt den godkendelse så sælgere ikke skal dokumentere lovligheden af deres produkt.

Så uden der kommer lidt mere på "banen", kan vi jo bare "rygklappe" - og den holder ikke i "byretten"

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 13-06-11 08:33

Citat
og klumme er tilbage
Og her er den anden af makkerparret Gøg og Gokke Begge leveringsdygtige i ligegyldige eller dybt go' nat svar!!

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 13-06-11 09:44

Refi: Jeg kan jo ikke dokumentere noget som helst her i et offentligt forum uden at afsløre mit produkt. Jeg vil ikke reklamere. Og er det muligt at gå ud fra, at jeg har det hele i orden, og så vurdere sagen derudfra? HYPOTETISK. Det skulle vel kunne lade sig gøre, og det er vel tilladt at stille hypotetiske spørgsmål.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-06-11 09:48

Prøv at spørge her, det er gratis

http://www.friproces.dk/ngr/

Der kan du også oplyse produktnavnet mm

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 13-06-11 10:05

Jeg kan ikke sende spørgsmål til dem, de har tilsyneladende ferielukket, men burde man ikke stadig kunne sende dem en mail? Og så står der "vi har foreløbigt i 2010 besvaret....", så den ser ikke særlig up-to-date ud? :( Det er ellers lige det jeg har brug for!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-06-11 11:02
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-06-11 11:05

Det kan også siges kort.

Din konkurrent har overtrådt god dansk forretningsmoral, og nogle af deres faste kunder vil heller ikke bryde sig om at Du bliver svinet til.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-11 11:56

Citat
"Hvad er det for noget vrøvl at sige , du skal ikke beskylde mig for den slags, DU KAN IKKE KØBE DEN ORIGINALE TIL DEN PRIS....

DET ER DIG DER SNYDER DINE KUNDER, AT DU VIL VÆRE DET BEKENDT.....
DET ER SIMPELTHEN FORARGELIGT AT DU KAN SVINE OS ANDRE TIL, FÅR AT SÆLGE KOPI VARE SELV, MED RISIKO FOR AT SKADE DINE KUNDER....

JEG MELDER DIG FOR AT NEDGØRE ANDRES ANNONCER... FOR AT DU KAN SÆLGE DINE KOPIVARE"

Citat
Det er da bare træls, når ens kunder så begynder at stille spørgsmål, når jeg i forvejen er en langt mere hærdet og velkendt sælger end den anden er.

Citat
LuffeA

Dato : 13-06-11 11:05

--------------------------------------------------------------------------------
Det kan også siges kort.

Din konkurrent har overtrådt god dansk forretningsmoral, og nogle af deres faste kunder vil heller ikke bryde sig om at Du bliver svinet til.

LuffeA .... kender du mere til sagen end det, der er skrevet i denne tråd?

Der er ikke en bruger på kandu, der kan give et korrekt svar. Der er for mange ubesvarede spørgsmål.

Citat
Jeg er næsten lige startet med at sælge dette nye produkt, da jeg så en oplagt mulighed for at indføre det i Danmark til en bedre pris end der allerede var

Bl.a. ovenstående, som Fieeh ikke vil svare på.

Fra hvilket land bliver det indført ???????

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 13-06-11 12:08

Det bliver indført fra Tyskland - hjælper det til noget? :)

Og lige et lille sidespørgsmål - jeg har haft en dialog med den anden sælger, som påstår at de er de eneste i DK der har ret til at sælge dette produkt = de har monopol, men vil ikke give mig dokumentation for noget som helst. Hverken dokumentation/bevis for, at mine varer skulle være uægte eller at de har monopol. Skal man ikke udvise dokumentation før man sætter sådanne påstande overfor en anden sælger? Så vidt jeg ved, står det på skrift hvis man har monopol på salget af en vare i et givent land.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-06-11 12:18

Du lukker en masse lort ud, gå til sagens kerne i stedet for at
søge sympati her.

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 13-06-11 12:29

Hvis du ikke har et svar på mit spørgsmål behøver du ikke skrive :)
Så lærte jeg også lige hvordan man blacklister brugere fra en tråd, herligt :)

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 13-06-11 12:36

Man kan ikke få monopol og/eller eneret. Det ville være en overtrædelse af konkurencelovgivningen. I EU kan man ikke med en eksklusivaftale i hånden forhindre anden import.

Vi oplever en stor parallel import indenfor vores fag. Der afsløres disse dog oftest som uegnede (apparater beregnet for sydeuropa og ikke norden).

Men lig de andre indlæg. Du væver en del og det er ikke nemt entydigt at give dig hverken råd eller svar.

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 13-06-11 12:39

er da ked af hvis jeg fremstår vævende. Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal gøre mig det klart så. Jeg vil bare gerne vide om det er lovligt at krænke en anden sælger og påstå, at de sælger uægte varer uden beviser på dette.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 13-06-11 14:53

Hvis det kan bevises og du har ren røv at trutte i, taler vi bagvaskelse. Det kan en advokat hjælpe dig med at imødegå. Hvis man ønsker at opretholde en kunstig høj pris taler vi en sag for konkurrencestyrelsen. Er det nogle af pyramide-produkterne, tvivler jeg på nogen gider at tage det specielt seriøst.

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 13-06-11 15:22

Det er ikke pyramideprodukter - hvis du tænker sådan noget som Nuskin og herballife og alt det der? Det er "rigtig" forretning med import af varer fra en leverandør og salg gennem webshop og en anden salgsside.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-11 16:28

Der er INGEN her der kan hjælpe dig med andet end "rygklapperi" (eller det modsatte) - hypotetisk eller ej.

Det kræver en hel del mere doku......

Hvis dine påstande er rigtige og modpartens påstande er rigtige - så er EN AF JER fulde af løgn - og det kan vi jo kun gætte på

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 13-06-11 16:28

Hvis der er tale om fra centralt hold at forsøge at vedtage priser er dette ikke tilladt. Begrebet vejledende udsalgspris er ikke noget man holder af ved konkurrence-drengene. Er det bare simpel mavepine fordi du kan gøre det billigere og man derfor prøver tilsvining, tror jeg ret hurtigt en kapabel sagskærer kan lukke kajen på dem der prøver dette. Kun hvis du er på glatis ved uretmæssig brug af registrerede varemærker og lignende beskyttde ting kan du komme i knibe.

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 13-06-11 16:37

Refi: Kan jeg så ikke lige få lidt specifikt, gerne på punktform, hvad det er du skal bruge til at kunne vurdere sagen?

Snedig: Det er det sidste jeg hælder til, altså at sælger ikke kan tåle jeg kan sælge det til en lavere pris og udkonkurrerer dem. Og så er det jo nok kun min advokat der kan hjælpe mig uanset, for at lukke k..... på dem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-11 17:06

Citat
Og så er det jo nok kun min advokat der kan hjælpe mig uanset, for at lukke k..... på dem.

Nemlig .... det er det eneste du kan gøre.

Det skulle da lige være at en af brugerne på kandu er din advokat

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-11 17:09

Citat
Det skulle da lige være at en af brugerne på kandu er din advokat

Retter det lige til .... hvis en af brugerne på kandu er din advokat .....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-06-11 17:34

Citat
Hvis man ønsker at opretholde en kunstig høj pris taler vi en sag for konkurrencestyrelsen

Kun hvis man stavnsbinder kunderne til at købe og sælge til en bestemt pris, herunder også kun at købe hos xx selv om det samme kan købes billigere andre steder.

Adskillige kendte mærkevarer og brands har måttet bide i det sure æble og indstille sig på det frie marked.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-06-11 17:35
Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-11 18:10

Citat
Refi: Kan jeg så ikke lige få lidt specifikt

Det er der spurgt om op til flere gange...

1.
Producent
2.
Varemærke
3.
Produkt Reg.nr.
4.
Et eller andet siger mig at det måske nok er importeret fra Tyskland, men næppe fremstillet i Tyskland ??????? Er det tilfældet må den tyske sælger/importør have nogle rettigheder der gør han kan videresælge. At det måske er lovligt i Tyskland gør det ikke pr. automatik lovligt i DK

Så der må findes en DANSK importør der ligger inde med import-tilladelser, ellers er I jo begge på "glatis".

Nok er grænserne åbne, med det betyder ikke at hvad som helst kan importeres og videresælges (eget forbrug er en anden boldgade) blot fordi det "kommer" fra Tyskland.....

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 13-06-11 18:30

Ans: Nej, det vil jeg nok også sige, det er nok bedre at få en der ved hvad han taler om ;) Jeg spurgte kun herinde for at få en fornemmelse for det, men jeg forstår ikke hvad der er med tonen herinde. Det kan da ikke være så svært at læse et spørgsmål, og så svare ud fra det der står hvis man ved noget, eller lade være hvis man ikke ved noget.

Nordsted1: Tak, det prøver jeg lige :)

Refi: Det kan jeg jo ikke oplyse, uden at det pludselig kan opfattes som reklame for det jeg sælger. Bare varemærket vil afsløre det - men igen, så er du velkommen til at skrive en privatbesked, så skal jeg gerne opgive de oplysninger, jeg vil bare ikke gøre det offentligt - det tror jeg egentlig også jeg skrev sidst :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-11 19:09

Citat
jeg vil bare ikke gøre det offentligt

Er varen så hemmelighedsfuld

Har man "tavshedspligt" hvis man køber den

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 13-06-11 20:23

fleeh tror bare du skal prøve at ignorer vedkommende i første omgang.

det er nok også en god ide at ignorer de indlæg dulcona kommer med, der er ikke meget substans over dem.

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 13-06-11 20:39

Nej, det er ikke noget hemmelighedsfuldt eller tavshedspligt, det er for ikke at blive opfattet som en der reklamerer for mit produkt.

Det er svært at ignorere når man modtager trusler i offentligt rum, og privat.