/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvordan fjerne msn kontooplysn på comp
Fra : Brassovitski
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 12-06-11 16:55

Hej
Jeg har en bærbar, hvor min æreste har været logget på. Hver gang maskinen så startes logger den automatisk på med hendes konto. Jeg har øvet at logge på med indstillingen husk min kode, efterfølgende loggende jeg på unde flueben i husk kode, men når maskinen starter logges der alligevel på min konto, uden at der spørges om kode. Hvordan resetter man de logonoplysninger der åbenbat gemmes på maskinen? Der må vel være et eller andet sted kontooplysninger gemmes på maskinen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-06-11 17:03

Det er jo windows der husker.
Hvis du skifter kode, spørger windows om du vil ændre det gemte.
Siger du så ja - og derefter ændrer tilbage til den oprindelige og nu skal du sige nej.
Den oprindelige kode huskes nu ikke mere.

Annuller spørgsmålet
Fra : Brassovitski

Dato : 12-06-11 17:13

Fandt selv svaret her: http://www.kandu.dk/Spg24458.aspx
Annullerer derfor spørgsmålet. Sorry