/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fedt, flid eller snyd?
Fra : viskinge
Vist : 382 gange
500 point
Dato : 19-05-03 14:15

Prøv lige at se dette spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/15611
En person spørger, hvor man kan få et job. 60 sekunder efter er der et svar, og spørgsmålet er besvaret!!!!!!!!
Hvis det ikke aftalt spil, så er kandu danmarks hurtigste jobformidling.

Hvad mener I andre

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 19-05-03 14:20

Det ser ikke godt ud????????

Hilsen swarn

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-03 14:38

Hej Viskinge
Tjahh! Du har ret... Danmarks hurtigste jobformidling
Der foregår vist desværre en hel del af din "mistanke", men der er ikke meget, at gøre ved det. Ikke andet end huske hvem det er, og så lukke for det varme vand. Resten må være op til Kandu.dk

Fortsat god dag...
Søren

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 19-05-03 14:39

Jeg giver Jer ret.
Og sjovt nok var svaret åbenbart så godt, at jobbet også lå lige omkring der, hvor den person der manglede job bor - men ok, det kunne da være man skulle prøve det, hvis man en dag står og mangler job...... Jeg vil sige: Helt klart snyd

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 19-05-03 14:44

Hov, så se lige denne: http://kandu.dk/dk/spg/15614
Så har NetMechanic lige scoret 220 point mere. Mmmmmm..........

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 510 point
Dato : 19-05-03 15:01

Ren pointsvindel - ingen tvivl om det!

Hvor er det dog frastødende med disse små, klamme fidusmagere, som er nødt til at snyde sig til point,
fordi de er ude af stand til at tjene dem på ærlig vis.

Viskinge, jeg synes, du skal skrive en mail til kandu. De må jo også være interesserede i, at den slags
humbug bliver stoppet, eftersom det undergraver selve konceptet bag kandu.dk

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-05-03 15:05

NB! Jeg sender også kandu en mail. Det skader jo næppe, at de får flere.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 19-05-03 15:31

tjaa.. umiddelbart gør kandu ikke meget ved sagen - jeg husker en episode fra sidste måned med CyberFish som tydeligvis gjorde det samme adskillige gange..

Stillede et spørgsmål som der kunne komme mange svar til men under et minut efter var der accepteret svar -mystisk-

der var en som skrev til kandu om det men de gjorde ikke umiddelbart noget ved sagen da cyberfish beholdte sin plads på top 10 listen..

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 19-05-03 15:34

det er også meget sjovt at en ny bruger finder ud at at oprette sig som superbruger den første dag og smider alle sine point på et spørgsmål og accepterer så kort tid efter..

jeg er næsten sikker på at dette vil gå igen ved alle dem som accepterer hans/hendes kommentarer hvis der er tale om snyd.. - og det er der vidst ingen tvivl om..

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-05-03 15:40

Jeg har allerede fået svar på min mail:

[citat]
Hej Rellom

Tak for hjælpen.

Her var tale om en person som snød med hele 3 forskellige brugere. Alle 3 brugere er hermed slettet.

Med venlig hilsen

Rasmus Andersen
(Servicemedarbejder)
[/code]

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-05-03 16:56

Hej Rellom.
Jeg nåede ikke at skrive til kandu, inden du havde fået svar.
Du skal nok få pointene, men vi lader lige den stå til "skræk & advarsel"

MVH

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-05-03 17:08

God idè, Viskinge.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-05-03 17:40

Så afskaf dog al det pointhalløj, så slipper man da for det snyderi. Jeg klarer mig da indtil videre som normal-bruger, og det har jeg tænkt mig at blive ved med.... Men jeg synes det er fintnok at få udvalgt mit svar som det bedste indimellem, også selv om jeg ikke får points ud af det.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-05-03 21:23

kanon rellom! Fandt vi nogensinde ud af om vrigsted snød? Dejligt når der bliver "ryddet lidt op" herinde!!!

Christina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-05-03 22:21

Jeg ved det ikke, Christina.
Karina sendte en mail til kandu, men hun har vist ikke fået svar endnu.

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 20-05-03 12:24

Tak for svaret Rellom.
Det var fint, at kandu slettede personen.
Jeg har spurgt kandu vedr. tip 3903. Jeg mener at det er en annonce/reklame, der ikke har sin berettigelse
her. Har endnu ikke fået svar.
Vedr. tip 3903, kan jeg oplyse, at vedkommne ingen stjerner fik, hvilket jeg syntes er korrekt.
Kandu skal ikke være en reklamesøjle.

MVH

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-05-03 10:55

Ulempen ved dem, der bruger tipsfunktionen til reklameindslag er, at de nok
er ret ligeglade med point. For dem er det afgørende, at de får deres budskab igennem.
Og det får de jo.
Så det ville være rigtig fedt, hvis kandu også kunne gøre noget ved det.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-05-03 11:13

Nej, men nu har jeg den onde-brodere-mig skrevet igen .... for svare det kommer de til ...... vender tilbage senere - og svarer de ikke .... så øøøhhh bliver jeg mopset !!!

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-05-03 00:17

Hej Karina

Hvordan går det med den "svindler-smiley", som du lovede at
maile til mig, når den var færdig?