/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Min hund tror den er leder!
Fra : cocao
Vist : 665 gange
220 point
Dato : 19-05-03 14:13

Min hund tror han er leder, jeg har en Dobermann, som tror den styrer det hele.og jeg har fået af vide det er fordi den tror den er lederen af gruppen

Accepteret svar
Fra : NetMechanic

Modtaget 230 point
Dato : 19-05-03 14:30

Jeg har sendt dig det i en e-mail. Jeg har set du havde det samme spørgsmål på Hundeoraklet

Godkendelse af svar
Fra : cocao

Dato : 19-05-03 14:31

Tak for svaret NetMechanic.

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 19-05-03 14:49

NetMechanic, hvor har du cocao's e-mail fra??

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 19-05-03 17:05

Gaab, hva me lige og lave en gang copypaste så vi andre ku få lidt gavn af svaret?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-05-03 17:12

Ja, ærlig talt. Det er for meget, at jeg skal betale 22 points for denneher private korrespondance. Det var altså ikke særlig gennemtænkt. Der kan godt være flere kandu-brugere med den slags problemer. øv!

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 19-05-03 21:52

Jeps, jeg har også lige betalt 22 point for dette svar. Et meget godt svar som jeg vil drage meget nytte af fremover......

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 19-05-03 23:55

Spildte 22 point, og en lang næse! Sikke noget fis.

Helge

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-05-03 17:05

Ja, surt nok! og for hver, der køber svaret får cocao nogle af sine points tilbage. Så "den" kan lave et nyt spørgsmål til netmecanic i en anden gruppe. -Gid kandu ville afskaffe det pointsystem, så vi kunne slippe for de mange fake-spørgsmål

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-05-03 17:13

Det er osse meget sjovt, ifølge netmecanics historik, så har han svaret på 4 spørgsmål, men altid spørgsmål til 220 points... Hvad er han egentlig ude på? Tror han ikke, han bliver stoppet inden han når en topplacering?? eller er det for at gøre opmærksom på, hvor urimeligt systemet er? Netmecanic!! Hvor er du??

Kommentar
Fra : micnielsen

Dato : 27-05-03 08:44

Netmechanic er en fusker!!!

Kommentar
Fra : Tkelstrup

Dato : 04-06-03 22:37

Det værste er da, at spørgsmålet er markeret med "eftertragtet emne". Så bliver man da først interesseret. Snydt