/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Bandeleder fra Libanon scorer kassen
Fra : Dulcona
Vist : 882 gange
100 point
Dato : 10-06-11 08:36

Det får aldrig ende. Nu har den medieliderlige ko - Inger Støjberg - besluttet, at en dybt kriminel libaneser, narkoforbryder, bandeleder og rocker, som modtager førtidspension - ca 200.000 kr om året - skal beholde sin pension, mens han afsoner en dom på 6 års fængsel, idet hun siger, at der i Danmark ikke er tradition for at fratage dømte deres sociale rettigheder.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1569131.ece
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1530541.ece?utm_source=tiny&utm_campaign=tiny
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1530539.ece?utm_source=tiny&utm_campaign=tiny

Så er det den ondehylemig på tide at få den tradition om. Skal den parasit score 1.200.000 (1,2 mio) kr mens han betaler sin gæld til samfundet for at fordærve unge mennesker med narko. Snylteren har tidligere siddet inde og skulle under normale omstændigheder have været udvist til Libanon, men på grund af hans 8 børn får han lov at blive i Danmark. Hvad er det nu lige for en dyreart som har en lynhurtig fertilitetsrate???

Med hans kones (som også er fra Libanon) overførselsindkomst på knap 200.000 kr samt 44.000 i børnetilskud plus 90.000 kroner i børnefamilieydelse om året, scorer den samlede familie 534.000 kr om året (44.500 kr om måneden), som udredes af kommunekassen.

Konen truer med selvmord, hvis manden udvises. Jeg fristes til at sige, at så er der da een mindre at udvise.

Hvornår er nok nok og hvornår er meget for meget. Hvis man kunne melde sig ud af klubben Danmark, så havde jeg meldt mig ud.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 110 point
Dato : 10-06-11 09:34

Hva`ska`jeg sie.DK er desværre blevet et paradis,for alverdens slyngler.(Også kaldet satans Yngel).
Men det forundrer mig ikke,når jeg tænker på folketingets sammensætning,og politiken der er blevet ført de sidste mange år.
Det er simpelthen en logisk udvikling.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 10-06-11 09:46

Dette problem vil da være let at løse, hvad koster det at holde en person i fængsel pr. dag, det er der lavet en beregning på, og så kan man jo tage af pensionen for betaling af fængsels opholdet.

Er denne vej ikke farbar, så kan man gøre ligesom på plejehjemmene hvor der betales pr. ydelse som så trækkes af pensionen.

For på plejehjemmene skal der betales pr. måltid - husleje - rengøring - vask - tandlæge - læge - hospital osv. det vil da give en del penge tilbage.

Får jeg brug for et plejehjem vil jeg overveje at lave kriminalitet så vil jeg have mere til mig selv end på et plejehjem.

"Konklusion" Sæt de gamle i fængsel.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 10-06-11 10:45

Dulcona

Du kan sagtens melde dig ud, du flytter bare til et andet land.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-06-11 10:48

Jeg græmmes over at være dansker, når dette kan foregå!!

Sikken mor, hans kone er - truer med at begå selvmord, hvis de ikke får deres vilje.... Hvad med deres børneflok?? Desuden kan ingen sættes til ansvar for, hvis konen gør alvor af truslen.

Hvilket, hun jo nok ikke gør - stamper hun også i gulvet, mens hun vræler som et barn......?

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 10-06-11 10:54

Det er jo bare endnu en lille svindler. Glem nu ikke alle svindlerne i jakkesæt, der snyder det danske samfund for milliarder. Så er han pludselig en lille fisk. De andre er bare så store at de ikke kan stoppes.
Det burde du bruge din energi på i stedet for.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 10-06-11 11:01

For gifte/samlevende er førtidspensionen på næsten 170.000 kr. årligt, hvis man er tilkendt efter 2003 (da kom der nye regler).
http://www.danskebank.dk/PDF/PRISER-VILKAAR-FAKTAARK/Pension/PENSIONOGOFFENTLIGEYDELSERDB.pdf

Det er ikke rimeligt, at en forbryder kan sidde i spjældet og spare penge sammen på bekostning af samfundet, som Klatterup er inde på, så burde der trækkes af hans pension ligesåvel som der bliver når et ældre menneske bor på plejehjem.

Det burde være sådan, at hvis en indsat har penge, så skal der betales.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-06-11 11:43

Sæt de gamle i fængsel.... et tip jeg lagde for nogle år siden, som desværre ikke er blevet mindre uaktuel

http://www.kandu.dk/Tip19435.aspx

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 10-06-11 11:53

kartoffel88

Ud over at denne parasit fra Libanon er dybt kriminel, gør han jo ikke noget ulovligt ved at hæve sin pension og konen ligeså samt div bidrag til børnene. Det er vores politikere der er rådne oppe i hovedet.

Hvor svært kan det være at kunne indse, at man retfærdigvis ikke bør kunne disponere over en spjældplads i 4 år (prøveløslades sikkert) til en pris på 2,7 mio kr. - som man aldrig kommer til at tilbagebetale - mens man samtidig modtager knap 800.000 kr fra det offentlige i pension i de samme 4 år

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 10-06-11 14:08

kan ikke se hvad problemet er.

en person begår kriminalitet.

og får derefter en fængselsdom.

for mig virker det logisk.

men det ser ud som om nogle DFere har fået ondt i bagdelen.

cimbombom

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-06-11 14:35

Fejlen ved loven er, at han skal afsone - før han bliver udvist -

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 10-06-11 14:55

Citat
kan ikke se hvad problemet er.
Hvorfor er jeg ikke overrasket??

Citat
for mig virker det logisk.
Ja det forbavser mig ikke

Citat
men det ser ud som om nogle DFere har fået ondt i bagdelen
Hvorfra kender du div brugeres politiske tilhørsforhold? Plat og ubegavet argumentation!!

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 10-06-11 16:32

dulcona jeg har svært ved at tage dig seriøs

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 10-06-11 17:15

Citat
Hvorfra kender du div brugeres politiske tilhørsforhold? Plat og ubegavet argumentation!!

Det med politisk tilhørshold er meget yndet at bruge, når man ikke har ordentlige argumenter.

Jeg havde en tråd, hvor et par stykker meldte sig ud - de kunne da bare lade være med at deltage, hvis ikke de kunne lide lugten i bageriet

Og jeg synes også vedkommende skal trækkes i pensionen for kost og logi, men helst været udvist inden afsoningen, deværre ville han jo så sikkert stå i landet igen 14 dage efter - man har vel "venner" både her og der, der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 10-06-11 18:23

bumbummelum... Tror du det forstyrrer min nattesøvn, om DU tager mig seriøs.

Men det havde været passende, om du svarede på spørgsmålene du blev stillet. Nu skal du bare glemme det...og du kan formentlig heller ikke - jeg smider dig ud, for du er stupid og tilfører ikke tråden noget brugbart. Baj Baj...

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 10-06-11 20:05

Jeg troede dette var et demokratisk forum hvor alle respektere hinandens mening uden at smide nogen ud, dette er hverken pænt eller høfligt.

Men det siger jo mere om afsender end modtager. Jeg har altid haft det sådan at alle skal være her i et åbent forum, og at man skal respektere hinanden også selv om man ikke er enig.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 10-06-11 22:40

Klattrup
Det var nedenstående bemærkning, som fortalte mig, at denne person ikke burde være i denne tråd.
Citat
men det ser ud som om nogle DFere har fået ondt i bagdelen.

Jeg respekterer gerne brugere, der er uenige med mig, men når den slags tomhjernede ordflom bruges, så kan jeg ikke se nogen mening med at respektere personen, og så er det ud af kiosken.
DF er indtil videre et lovligt dansk parti, og de som stemmer på DF skal respekteres på samme måde som folk der stemmer C eller E eller...osv osv

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 10-06-11 23:03

Citat
Jeg respekterer gerne brugere, der er uenige med mig, men når den slags tomhjernede ordflom bruges, så kan jeg ikke se nogen mening med at respektere personen, og så er det ud af kiosken.
DF er indtil videre et lovligt dansk parti, og de som stemmer på DF skal respekteres på samme måde som folk der stemmer C eller E eller...osv osv

Sådan skal det bare siges, og jeg er fuldstændig enig i det forløb, du har skitseret.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-06-11 23:57

Inger Støjberg er et forfærdeligt kvindemenneske der skulle reduceres til rengøringsdame på Borgen.

Hun har samtidig ikke i sinde at ændre på det faktum at syge personer der kun er i stand til at arbejde få timer om ugen bliver sendt i arbejdsprøvning "med henblik på selvforsørgelse", FØR der overhovedet kan blive tale om at søge førtidspension.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 11-06-11 00:39

Citat
Hun har samtidig ikke i sinde at ændre på det faktum at syge personer der kun er i stand til at arbejde få timer om ugen bliver sendt i arbejdsprøvning "med henblik på selvforsørgelse", FØR der overhovedet kan blive tale om at søge førtidspension.
.

Nææh, ordet "pension" nævnes først når al kraft er "tæsket" ud af borgeren og det er tydeligt for enhver, at der ikke er en arbejdsevne som kan udnyttes på arbejdsmarkedet, og selv da kan man ikke være sikker.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 11-06-11 02:17

Jeg ved ikke om jeg har forstået sagen korrekt. Men forholder det sig sådan, at manden vil få sin pension sat ind på en konto under afsoningen, som han så kan gå ud og hæve den dag han har udstået sin straf?,,, eller handler det om,at han efter endt afsoning stadig er berettiget førtidspensionen, men under afsoningen får den normale "slaveløn" 30-40 kroner pr. dag?

Jeg kan måske forstå det, hvis udbetalingen af førtidspensionen ligger stille, mens han afsoner, men at tildelingen stadig skal være gældende og udbetales som inden han røg ind og ruske. Det er jo trods alt mandens forsørgelsesgrundlag (når han kommer ud), idet det er en erstatning for dagpenge/kontanthjælp. Men i fængslet bliver han sku forsørget, så jeg bliver virkelig harm, hvis pensionen skal udbetales mens han afsoner,,

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 11-06-11 02:22

Ja jeg kunne jo bare have klikket på et af linkene i startindlægget. Jeg ser nu, at han tilsyneladende får sin pension som vanligt, mens han skal afsone. Vor herre til hest, hvor er det til grin.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 11-06-11 10:55

Det var denne bemærkning jeg hentydede til.

Citat
jeg smider dig ud, for du er stupid og tilfører ikke tråden noget brugbart. Baj Baj..

Man kan anstændighedsvis ikke bare smide folk ud af tråden hvis man er uenig, og så bør man holde politik udenfor.

Jeg har erfaring for, at kan noget skabe ballade så er det når man drøfter politik og relegion, det kan ikke nytte at man hakker på hinanden, for jeg tror ikke det var derfor tråden blev oprettet, men for at drøfte det rimelige eller urimelige i hvad det drejede sig om.

Og tingene kan folk have mange grunde til at have en mening om, selv om det kan blive opfattert som "tomhjernet" så bør vi ikke sætte os til dommer over andre, men agumentere på fornuftig og anstændig vis.

Citat
Inger Støjberg er et forfærdeligt kvindemenneske der skulle reduceres til rengøringsdame på Borgen.

Hvorfor mon hun hedder "Støj"berg. ?

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 11-06-11 11:03

PS: jeg glemte helt at skrive, at jeg er enig i Dulcano`s forargelse, blot så i ikke er i tvivl.

Udlændinge kan åbenbart lave megen og grov kriminalitet uden at blive udvist, bare man har børn nok. Den burde ikke kunne holde.

Godkendelse af svar
Fra : Dulcona

Dato : 06-07-11 00:27

Tak for svaret Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-07-11 21:07

Selvtak Dulcona.

VH.Mosebaek.