/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
yahoo mail på iphone
Fra : jenslyn22
Vist : 568 gange
45 point
Dato : 10-06-11 08:15

Hej

Jeg fik overtalt konen til en iphone, bla. med at hun kunne tjekke mails alle steder. På min egen iphone køre mine 4 mails fint og på hendes virker fælles mail også, men når det kommer til at sætte hendes private yahoo mail op går det galt. Jeg har prøvet alverdens guides på nettet nu og jeg får samme fejl hver gang: brugernavn eller password er forkert.

Er der nogen der har prøvet det samme og har en løsning?

mvh
Peter

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-06-11 19:01

Er der specielle tegn i det brugernavn eller password

Kan i bruge safari paa hendes telefon til at logge paa yahoo ?
vh Ben

Kommentar
Fra : jenslyn22

Dato : 10-06-11 22:10

Det eneste specielt er ø. Nej vi kan hellere ikke logge ind med safari

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-06-11 22:17

Hvad med at lave et nyt password uden "ø"

Kommentar
Fra : jenslyn22

Dato : 11-06-11 21:28

Kan man det på en eksisterende mail? Synes ikke jeg kan finde det

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 45 point
Dato : 12-06-11 09:15

Vi prøver lidt mere præcist..

På en yahoo mail kan du godt skifte password, hvis du logger ind poå din konto. Hvis du ikke kan fra din IPAD, kan du gøre det fra en anden PC.

Hvis du har oprettet en medøæå@yhaoo.com , kan du såvidt jeg husker ikke ændre denne uden at nedlægge din konto.

Anvendelse af ÆØÅ og æøå er på hjemmesider der ender på andet en DK ofte en skidt idee.

Vh BEn

Godkendelse af svar
Fra : jenslyn22

Dato : 12-06-11 09:42

Tak for svaret Benjamin.Hansen.