/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
point til benkvist !
Fra : Jon
Vist : 557 gange
100 point
Dato : 19-05-03 14:10

hey benkvist, skriv lige en besked herinde så får du dine point !

og tak for hjælpen

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 19-05-03 14:16

Jeg synes det er yderst retfærdigt. Jeg var faktisk lidt spændt på hvem der fik point

mvh/HJP

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 19-05-03 14:28

hehe det er jo det !

Accepteret svar
Fra : benkvist

Modtaget 100 point
Dato : 19-05-03 16:32

Jo men jeg skriver da gerne en lille besked...

Godkendelse af svar
Fra : Jon

Dato : 19-05-03 21:52

Tak for svaret benkvist.

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 20-05-03 23:35

Hej Jon...

Jeg kom lige til at tænke på....

I din Internet Explorer skal du lige tjekke at du inder [Funkktioner] - [Internetindstillinger] - Avanceret

IKKE har sat "flueben" i 'Genbrug vinduer til start af genveje' - Dette kan dog også påvirke hvordan links åbnes fra andre hjemmesider..

mvh

BenKvist

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 20-05-03 23:36

Kan du forstå mit kodesprog?? Jeg kan sgu næsten ikke selv.... "inder" betyder selvfølgelig "under"

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 21-05-03 08:45

HEY, du har lige løst mit problem, den åbner siderne i et nyt vindue nu

Mange Tak !