/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Er min membran defekt?
Fra : Fanten
Vist : 341 gange
20 point
Dato : 08-06-11 18:45

Jeg har nu haft problemer med at starte min knallert efter nyt cylinder i et par dage nu - den gad ikke at starte efter et styrt hvor gassen satte sig fast.

jeg har checket hele lortet igennem, og har nu hevet min membran ud. jeg faldt lidt over et lille hak i én af membranpladerne på ca 2mm.

Er det nok til at den ikke kan starte? Når jeg suger i bunden af membranen lukker den overhovedet ikke tæt (kan nemt suge gennem den)

Billed: (lidt sløret)

http://imageshack.us/photo/my-images/191/img0431j.jpg/

Kommentar
Fra : Fanten

Dato : 08-06-11 20:16

anyone?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-06-11 07:41

Hvis man går ud fra at en ny membran er hel, så er din altså defekt..

Og du kan få problemer med at stare den.

Har selv prøvet turen og min havde kun en meget lille revne, men starte kunne den ikke
kun lige hoste engang imellem, når man forsøgte at starte den.
jeg prøvede at lime min, men det holdt kun 10 km, så jeg måtte have en ny,

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 09-06-11 12:42

Svært at se når billedet er fokuseret på gulvet.
Men prøv og hold den op mod en lampe og se om du kan se lys igennem.
Hvis du kan det så holder den nok ikke tæt men ved ikke om det er derfor den ikke vil starte.

Kommentar
Fra : Fanten

Dato : 09-06-11 12:55

fik den startet med en klud i indsugningshullet i kaburatoren, men i dag døde den så og vil ikke starte igen..

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-06-11 21:54

Citat
fik den startet med en klud i indsugningshullet i kaburatoren, men i dag døde den så og vil ikke starte igen..

Sikkert meget billigere, bare at købe en ny.
Så dyre er de heller ikke.

Kommentar
Fra : cclaus63

Dato : 17-07-11 00:24

SUG I DEN, SÅ SKAL DEN LUKKE ELLERS NY MEMBRAN. ENTEN SKAL DU PUSTE ELLER SUGE, DEN ENE VEJ SKAL DEN LUKKE ELLERS FÅR DU DEN IKKE IGANG, OG DEN KAN IKKE KØRE TOMGANG.
VH. C.C