/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Gamle ubesvarede spørgsmål
Fra : ruder4
Vist : 405 gange
25 point
Dato : 19-05-03 13:44

Hej.

Jeg syntes, at når man er inde og kigge på de forskellige spørgsmål, så møder man ofte et spørgsmål der er blevet stillet for laaaang tid siden og som folk har besvaret, men som aldrig er blevet lukket. Selvfølgelig fint nok, da man så ikke skal betale point for det, men på den anden side er det også irriterende - der er jo ikke meget sjovt i at begynde at bevare et spørgsmål, der blev stillet en gang sidste år - eller hva??? Var det ikke en ide, at alle spørgsmål blev lukket af Kandu, hvis der ikke var kommet nye indlæg til spørgsmålet i eksempelvis en måned??? Mht. hvem der så skulle have pointene måtte de så bare falde tilbage til Kandu - samtidigt med at de blev trukket fra den der havde stillet spørgsmålet.

Bare en tanke

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 19-05-03 13:56

Når et spørgsmål er blevet besvaret bliver det lukket; men kun i en periode (vistnok for svareren kan få sine returpoint for købte svar) så bliver spørgsmålet åbnet igen.
Men OK så står det under besvarede spørgsmål, men det kan stadig lade sig gøre at skrive kommentarer til det.

Og da man jo befinder sig på et åbent forum må man jo gøre sig klart, at spørgsmål og svar ikke er personlig ejendom; men frit tilgængelige for alverden, som har adgang til at læse og lære i det omfang man lyster.
Har man et spørgsmål kan man jo tit finde et svar i et tidligere stillet og besvaret spørgsmål.

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 19-05-03 14:01

Jeps, men når det står som et ubesvaret spørgsmål.... Det er jo ikke fordi at andre ikke må se det, men jeg syntes at man bruger meget tid på at klikke ind på spørgsmål der står som ubesvarede, men når man kigger nærmere på dem så er de ældgamle.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 35 point
Dato : 19-05-03 14:45

Hørt... hørt!
Min liste er uendelig lllaaannnggg med ikke godkendte svar (stadig åbne), men dette emne har været vendt 117 gange herinde - så vi er i gang med at dekandere gammel vin over på nye flasker... igen, igen!
Det er KUN Kandu.dk som kan gøre noget ved dette, ikke os brugere... og Kandu.dk kan IKKE påberåbe sig, at dette emne ikke har været vendt før. Spørgsmålet er så, om de ønsker at gøre "noget ved det" og om det er teknisk muligt uden alt for meget strukturel omlægning.
Hvor irriterende det end måtte være... så overlever vi nu nok

Hygge... og fortsat god dag
Søren

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 21-05-03 08:24

Jeg har første gang været her på kandu den 24. marts, så jeg ved ikke helt hvad debatten har drejet sig om tidligere, men det lyder til, at der er andre, der har kørt i samme emne. Nå, nu vil jeg lukke dette spørgsmål, så det ikke bliver endnu et åbent spørgsmål - og så oven i købet om det gammel emne

Godkendelse af svar
Fra : ruder4

Dato : 21-05-03 08:25

Tak for svaret CLAN.