/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
udskriv alle filnavne på billeder i bibl
Fra : ajohansen
Vist : 1512 gange
200 point
Dato : 07-06-11 09:48

Hej
Jeg sidder og forsøger at få lidt system i mine billeder , og opdager at filerne er lagt ind flere steder.

Så var det at jeg godt kunne tænke mig at kunne tage et print kun af filnavnene, sådan at jeg kan sammenligne i de forskellige biblioteker, men når jeg forsøger at udskrive et det selve indholdet af filen der bliver udskrevet.

Er der en måde hvor man kan markere filerne i biblioteket og så udskrive udelukkende filnavnene, altså ikke indholdet (billedet)

håber at i forstår.

mvh Ajohansen

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 07-06-11 09:56

Var det ikke nemmere at bruge et gratisprogram som det her http://www.digitalvolcano.co.uk/content/duplicate-cleaner det kan finde,vise og slette dubletter

Kommentar
Fra : webm

Dato : 07-06-11 09:56

Brug Picasa til at få styr på dine billeder - knippelgodt program...

http://picasa.google.com/#utm_medium=embed&utm_source=pwalogin

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-06-11 16:19

Print Folder kan udskrive navne på billeder i en mappe, jeg bruger når jeg vil have en oversigt over musikken i mine forskellige, mine billeder har navne som kameraet har givet dem så der kan jeg ikke få nogen overblik ved at printe navne på billeder ud. Print Folder kan hentes i en gratis version og du kan udover navne på filer vælge at få vist Dato - Tid - Størrelse og Undermapper:
http://no-nonsense-software.com/freeware/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-06-11 22:30

GOODSYNC (gratis) kan vist klare begge dele, hvis man sætter sig ind i programmet

Men hvem orker det

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-06-11 23:09

Så er det vel heller ikke værre...

GoodSync 8.6.9.9 fuld beskrivelse

GoodSync er en nem og pålidelig fil backup og fil synkronisering software.
Den analyserer automatisk, synkroniserer, og bakker op dine e-mails, dyrebare familiebilleder, kontakter, MP3, finansielle dokumenter og andre vigtige filer lokalt - mellem desktops, laptops, servere, eksterne drev, og Windows Mobile-enheder, samt eksternt med FTP , SFTP, WebDAV, Med GoodSync kan du sikkerhedskopiere dine filer automatisk for at sikre, du aldrig mister dem igen.
Du kan bruge GoodSync's synkronisering mulighed for nemt at synkronisere dine filer mellem flere computere og enheder. GoodSync er simpel nok til en nybegynder, men har mange avancerede muligheder for at tilfredsstille de mest avancerede computerbrugere.