/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Post: Spanien - Danmark
Fra : Sbasse
Vist : 246 gange
300 point
Dato : 07-06-11 09:03

Hej!

Nogen der kender en god courier. Skal fragte en vare på 5kg, L: 130cm, H: 15cm, B: 15cm fra Spanien til Danmark.
Jeg har prøvet RyanAir, FedEx, Correos og UPS. Det billigste er FedEx med 500kr og dyreste er UPS med 1500kr.
Nogen der ellers har en idé? Evt. privat kørsel i mellem Spanien og Danmark, som kunne have det med?

Mvh
Den fortvivlede :/

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-06-11 09:23

Har du prøvet DHL:
http://www.dhl.es/services_es/Simulador_tarifas_TLG/

Det gjorde vi, da jeg arbejdede, når det hastede...

Du skal jo være ualmindelig heldig, hvis en på vej hjem fra spanien vil tage din pakke med.

Der er jo også risiko, når du ikke fortæller hvad den indeholder?
Krydser misil, eller opium valmuer eller??

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-06-11 09:41

Angående DHL kan du også begynde her:
http://www.dhl.com/en.html

Kommentar
Fra : Sbasse

Dato : 07-06-11 18:44

Det er golfudstyr, så fortæller gerne hvad det er. :)