/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
htc desire s. (sync)
Fra : allano33
Vist : 803 gange
100 point
Dato : 07-06-11 06:58

hej.
der der nogen der kan sige mig hvorfor jeg ikke kan sync min kalender på pc, med det medfølgende program.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 110 point
Dato : 07-06-11 07:42

Ikke med de oplysninger du giver.

Der skal altså mere til, hvilket styresystem, hvilket kalenderprogram, hvilke fejl opstår

Kommentar
Fra : allano33

Dato : 07-06-11 08:47

nå ok.
styresystemet på tlf er androide.(styresystem på pc win 7)
programmet hedder HTC Sync for all HTC Android Phones & HTC Smart
problemet er at der står at man skal starte enheden først det virker osse fint for media og billeder og musik, men jeg kan slet ikke trykke på den knap der høre til kalender og kontakter.
håber det var nok info.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-06-11 08:52

Hvilket kalender program bruger du på computeren?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-06-11 10:33

http://www.htc.com/www/SupportViewNews.aspx?dl_id=1076&news_id=855

"You can use HTC Sync™ to synchronize Outlook contacts and calendar or Outlook Express contacts and the bookmarks of web browser between your computer and your phone"

Altså Outlook.

Kommentar
Fra : allano33

Dato : 07-06-11 11:10

jeg bruger slet ikke outlook til noget jeg har en online e-mail.
jeg var ikke klar over at man skulle bruge et kalender program til pc for at gøre det.
det ender nok med at jeg bare må tage den lange vej og taste ind på tlf.
tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : allano33

Dato : 26-08-11 20:21

Tak for svaret Kortoververden.