/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Gravid hvornår....
Fra : TanteAnne
Vist : 1479 gange
100 point
Dato : 06-06-11 21:57

Har du nogen erfaring med Clearblue fertilitetsmonitor.....virker det.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 07-06-11 07:38

Ved det ikke men find en fyr med noget krudt og vitaminer i sprøjten.
Det virker bedre og er billigere.

hawaii7

Kommentar
Fra : TanteAnne

Dato : 07-06-11 07:49

Ja det har jeg jo, det er nok fordi der ikke sker noget jeg skriver

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 07-06-11 08:24

Jeg tror at hawaii drengen må være søvnig her til morgen.

Mig bekendt skulle de tester man køber på apotekerne være gode og troværdige nok.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 07-06-11 10:45

Meget alm svar fra hawaiii, som tydeligt viser hans åndelige beholdning

Accepteret svar
Fra : Trille7

Modtaget 100 point
Dato : 09-06-11 19:40

Hej TanteAnne

Verdens bedste præventation mod graviditet, er ønsket om at blive gravid ss Ved godt at det lidt som den omvendte verden.. Men det er faktisk sådan, at hvis du ønsker dig det inderligt nok, ja så sker det ikke. Når du så begynder at blive bekymret for at det aldrig sker, og du begynder at slappe mere af, ja så sker det. For de fleste sker det, når de er ved at adoptere. Men i stedet for at købe alverdens ting, som viser hvornår at du har ægløsning og hvornår det er nemmest at blive gravid, ja så er der faktisk en meget billigere metode.

Man siger, at en kvindes turnus er på 24 dage, fra sidste dag til den første dag (sidste menses dag til den første menses dag) Hvis du går ud fra den første dag du ikke bløder, og så går ca 10 dage frem, det er der de fleste kvinder har sin ægløsning, den tæller så de næste 4 dage, og så går du igen 10 dage, hvortil blødningen kommer igen. Det er det man siger om gennemsnitskvinden.

Hvis du nu vil sikre dig, sådan lidt mere præcist hvornår din er, så køber du en ordentlig feberstok til endetarmen. Du skal nok få brug for den, når først at dit barn kommer til verden. Når din menses så er slut, ja så begynder du at tage din egen temperatur, den skulle helst ligge omkring 37,2-3 stykker. Men når du får ægløsning, ja så stiger den en lille smule. Så du gør det, at du starter første dag at din menses er slut, at tage din morgentemperatur og skriver den ned hver dag. Morgen temperaturen er den bedst beregnende. Så ved du hvad DIN normale temperatur er, og så vil du også opdage, at når du når hen omkring 10 dagen, at din temperatur ændrer sig, når den så ændrer sig, ja så har du ægløsning. Dette kan godt stå på i 3 måneder, da du jo har et inderligt ønske ønske om graviditet, den skal du lige have pillet af igen ss Ved godt at det er nemmere sagt end gjort. Men sig til dig selv, at det sker når det sker, og så kan i jo hjælpe det lidt på vejen, med fx målinger, så du ved hvornår at du har ægløsning, og du kan blive gravid.

Der er også seksuelle stillinger, som lader en mulig graviditet nemmere. En stilling som er god, er hundestillingen. Da manden kommer længere ind, og dermed skal haletudserne ikke rende helt så langt, og derved bliver chancen større. En anden stilling, hvor manden kommer langt ind, er hvor kvinden ligger på ryggen, starter lidt som missionærstillingen, men så stopper lighederne også ss Når manden ligger ovenpå, går han op i armene, og gør plads til, at kvinden kan lægge sine ben op på hans skuldre. Vil dog lige anbefale manden at starte lidt langsomt op, da det ellers kan komme til at gøre meget ondt, for det er i den her stilling, han kommer længst ind. Kvinden skal lige varmes op indeni, så hun kan tage den helt ind uden at det gør ondt. Herefter er det både en rigtig god stilling, men også en god stilling, til en ønsket graviditet.

Som du selv er inde på, har du den dyre alternative måde, at måle dine ægløsninger på, ved at købe de der clearblue strips. De viser nemlig også, hvornår ægløsningen er der. Men det koster så lige penge, og dem skal i nok finde rigeligt at bruge dem på. Feberstokken, kan man da i det mindste bruge bagefter..!!

Held og lykke med øvelserne, men mon ikke at det lykkedes, når i har styr på, hvornår i har de bedste chancer.. Men da jeg er født nysgerrig, vil det da glæde mig, at høre hvad i vælger, og hvornår det evt er sket, og hvornår man forventer ankomsten..

<3-ligste hilsner Trille..

Godkendelse af svar
Fra : TanteAnne

Dato : 03-09-11 09:50

Tak for svaret Trille7.