/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Website, helst gratis :)
Fra : Katjavalentina
Vist : 743 gange
100 point
Dato : 06-06-11 21:12

Hej,

Jeg søger et sted hvor jeg kan lave en helst gratis website. Der skal senere være en webshop med betaling. Jeg er ikke interesseret i iweb, 123-hjemmeside eller noget af det andet hvor man skal vælge en eller anden kedelig skabelon at gå efter. Findes der sådan noget eller skal man ind og have fat i en prof. ? Sitet skal kunne indeholde links, billeder og som sagt en webshop med mulighed for betaling.

Håber i kan hjælpe :)

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-06-11 21:50

Du vil altså have en webside hvor andre skal kunne betale for dine varer, men du vil ikke selv betale for det??

Shop løsninger koster penge, og det kommer du ikke uden om, der skal jo blandt andet betales til betalingssystemet.

Kommentar
Fra : molped

Dato : 06-06-11 23:02

Måske, du kan bruge

www.sites.google.com

Jeg mener, man kan integrere den med
Google checkout, som er Google's betalingsløsning.

Accepteret svar
Fra : McBobo

Modtaget 50 point
Dato : 07-06-11 10:35

Findes ikke..... Glem alt om gratis host udbyder til webshop med betaling. Kører ustabilt og er mere baseret til små privat hjemmeside....

Hvorfor skal udbyderen være gratis?
Når det er en betalings hjemmesider går det over i privat virksomhed....
Her skal betales skat og afgifter m.m "Det gider du måske heller ikke betale?"
Men du kan så trække udgifter fra m.m...

Så der er ingen fordel med en gratis udbyder... Kun problemer!!!!

Kommentar
Fra : Katjavalentina

Dato : 07-06-11 10:51

Jeg har allerede et domæne navn, men søger en site som tilbyder opstart af website (grafisk) gratis og er villig til at betale for at få en webshop med betaling - så det er kun den grafiske del som jeg søger gratis.

Godkendelse af svar
Fra : Katjavalentina

Dato : 24-06-11 09:21

Tak for svaret McBobo.

Kommentar
Fra : peow

Dato : 20-08-11 18:44

webs.com er gratis, og hjælper fint med meget af det grafiske. Det kan opgraderes til eget domæne - vel og mærket .com.