/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvad skal vi dog gøre......
Fra : bublebee
Vist : 992 gange
200 point
Dato : 06-06-11 20:49

Vi er et ægtepar som venter os med vores første fælles barn (vi er 31 og 27)
Jeg er gravid i 25 uge og min lyst til sex er næsten lig nul, mens min mands sexlyst er steget utrolig meget. Vi ved ikke rigtig hvad vi skal gøre, vi har prøvet at finde en "bolleven/sexpartner" til min mand, som skulle stille det behov, men uden held. Vi har købt lidt legetøj til ham, som ikke har virket.
Vi ved ikke rigtig hvad vi skal gøre, men noget skal der jo ske.....
Nogen gode forslag/anbefalinger fra nogle af jer.
Nogen som har samme problem eller har prøvet noget godt legetøj af en slags.

Jeg bliver ked af det når jeg ikke føler jeg kan tilfredsstille hans behov, selvom jeg ved det er helt normalt at miste lysten når man er gravid.......

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 06-06-11 20:59

hvorfor venter han ikke bare til du har født...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-06-11 21:05

Du kan da sagten tilfredsstille ham med hænder og mund, men det er han måske ikke tilfreds med?

Ellers må han klare sig selv, han har da ikke gips på armene.

Det er helt normalt at miste lysten til sex i din situation. Og mange forhold går i stykker på grund af det. Så du skulle måske overveje at deltage for husfredens skyld.

Det med at et barn binder par sammen er ikke rigtig, det skiller dem ad.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 06-06-11 21:09

vi dyrker også sex men har ikke så meget lyst - og vi er fælles om dette spørgsmål. Jo han er tilfreds med det vi gør sammen, men han har bare et stort behov og det er det vi gerne vil finde en løsning på at afhjælpe lidt af det.
Vi hjælpes ad me det, men mangler et godt forslag til noget mere smart....
Vi er meget åbne om tingene i vores forhold og snakker om alt.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 06-06-11 21:41

Granner. Hvis bublebee ikke har sex lyst, kan hun da ikke hjælpe manden med hverken hånd eller mund. Det ville da være modbydeligt for hende. Han skulle derimod tage sig lidt sammen og få lidt styr på sine drifter. Skal han have en hånd, kan han sgu bruge sin egen. At bublebee acceptere en bolleveninde synes jeg er storslået, men det fortjener han ikke, og det burde ikke være nødvendigt. Hvis det er mandens holdning til sin kones graviditet, så spår jeg ikke det forhold lang levetid. Hun smider ham fuldt berettiget og forståeligt ud på et tidspunkt

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 06-06-11 21:43

Citat
men han har bare et stort behov
Bublebee...Han har lige så stort et behov, som han gør det til.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 06-06-11 21:46

I maler fanden på væggen ! Det har intet med at han ikke accepterer jeg er gravid at gøre - det har noget at gøre med at vi altid begge har haft en rimelig stort behov, og efter jeg blev gravid forsvandt mit behov stort set. Vi har snakket med lægen som mener at jeg måske udskiller et duftstof som tænder min mand - det er da noget øv. Og jeg ville gerne hjælpe ham, men har bare ikke lsyt. Men jeg vil gerne have han skal hjælpes til at få det klaret.
jeg er ikke presset ud i noget og vi har indtil videre været sammen i 7 år. Vi lever som sagt i et åbent forhold hvor man snakker om tingene og gerne vil løse evt. små problemer som det her - og derfor spørger vi efter nogle evtuelle gode ideer.
han er den perfekte ægtemand som behandler mig godt og passer godt på mig......

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 06-06-11 21:48

kan også være det er sommervarmen og alle pigerne i små kjoler gg.
Problemet er at hans lille john driller hele tiden gg.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-06-11 22:33

Det er en rigtig god ting, at i er åbne omkring det, men som Dulcona skriver kan det godt blive et skråplan hvis i får en bolleveninden, for din manglende lyst kan godt trække ud - amning og manglende søvn, og hvad der ellers følger med, kan dræne ret meget.

Jeg kan desværre ikke bidrage med en løsning, men ville blot gøre opmærksom på, at det ikke er sikkert du får din sexlyst tilbage, lige så snart du har født, - hvilket er helt normalt -

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 06-06-11 22:40

nej ved godt der kan gå tid - har googlet en del og læst om det.
Også derfor vi ville se om vi kunne finde på noget der kunne hjælpe min mand lidt - og give lidt ro gg.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-06-11 22:45

Giv ham et koldt brusebad ej jeg ved det ikke, men desværre er der meget der ændre sig både når man er gravid, og når barnet kommer

Og så skrev jeg desværre.... ehm det lød negativt, og er det vel også i jeres situation, men ellers er det at få børn, altså noget af det største man oplever i livet

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 06-06-11 22:58

glæder mig også helt ekstremt til den lille kommer ud - det gør vi begge.
Det er også dejligt at kunne mærke hende rumstere rundt....ss

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-06-11 00:11

Citat
Bublebee...Han har lige så stort et behov, som han gør det til.

Klapper lige i mine små hænder og erklærer mig helt enig.

Civiliserede mennesker burde sgu kunne tøjle lysterne når det er påkrævet.

Og ellers må han gøre som i kortspil:

Hvis han ikke har en god makker må han have en god hånd...

Kommentar
Fra : janiel0810

Dato : 07-06-11 09:20

Civiliserede mennesker burde sgu kunne tøjle lysterne når det er påkrævet.
Deri er jeg i dette tilfælde langt fra enig. En sådan fordømmende bemærkning er da lige til at skabe konflikt.

Der er faktisk lige lavet en undersøgelse, om mænds kontrol af lyster. Nogle kan undertrykke og andre kan ikke. Det er slet ikke så nemt for en mand, og da især når man ogsåelsker sin samlever.
Jeg har selv været det igennem, og valgte at lide i den periode og tog sagen "i egen hånd".

Jo, manden er simpelthen nød til at finde al sin tolerence, ovenbærenhed, forståelse og selvdisciplin frem.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 07-06-11 09:38

Du må vel kunde ofre dig, og give ham en suttetur en eller to gange pr uge, hvis du ikke gidder bolle med ham.Det må da være meget bedre en at han får en bolleveninde med de risikoer det kan være for egteskabet.
alimak

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 07-06-11 09:42

janiel0810 - alimak

Sikke en gang baljepis. Jeg gentager: "Han har lige så stort et behov, som han gør det til".

Vil han ikke styre sine drifter, betyder HANS sex mere for ham end HANS kones velbefindende. En overklokkeren superegoist.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 07-06-11 10:02

Bliver lidt sur over at i ikke rigtig forstår hvad det er jeg siger - han er på ingen måde egoistisk, og han tager også sagen i egen hånd, men det bliver jo også kedligt i længden - derfor vi spørger om nogle af jer havde et forslag. Han sætter ikke sig selv over mit velbefindende - aldrig. Tvært imod - jeg spørger for hans skyld, fordi han ikke kan undertrykke det behov, og fordi lægen mener at jeg samtidig med at have mistet lysten udskiller et duftstof som så tænder ham.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 07-06-11 10:44

Jamen jeg vil da ikke gøre dig sur bublebee, så jeg trækker mig bare. Min mening er ikke ændret, men jeg behøver jo ikke flashe den, når du ikke kan bruge den til noget. Pøj pøj med babyen

Kommentar
Fra : janiel0810

Dato : 07-06-11 10:49

bublebee.
Det er flot du tænker på ham.
Måske en hjælpende hånd en gang imellem, for at vise din kærlighed?

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 07-06-11 11:17

Kan du ikke bare lade tømme sig i dig alligevel?
Ellers giv ham et par suttere om dagen.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 07-06-11 11:19

vil gerne give en hjælpende hånd - tænker bare på om der er noget sjovt/spændende legetøj man også ku bruge til det ?

Kommentar
Fra : janiel0810

Dato : 07-06-11 11:27

Har sendt en mail til dig.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 07-06-11 11:51

Hvis du gerne giver en hjælpende hånd så bliver han glad. Du kan købe en sømands brud til ham.Så ser du kun det hvide i hans øjne.
alimak

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 07-06-11 12:02

Hej Bublebee

Jeg har desværre ikke løsningen til jer, men forstår udemærket hvad du skriver. Jeg synes det er flot at I har et åbent forhold hvor I taler om de udfordringer og problemer (såvel som glæder går jeg ud fra) som graviditeten og samlivet generelt giver - alt for mange partnere kommer desværre med ultimative krav, fremfor at finde en fælles løsning som begge parter kan leve med.

Hvis I ikke tidligere har haft en 3-person inde i jeres forhold, tror jeg ikke det er en god ide at prøve det nu - en ting er hvordan man tror man vil reagere rent rationelt, en anden ting er hvordan man rent faktisk reagerer - og især i en tid hvor du er gravid og hvor følelserne ikke bliver mindre - tværtimod.

Hvis du ikke har lyst til samleje - hvad har du så lyst til - kan du f.eks. stadig li bare at nusse og lignende, eller kan du slet ikke med berøring? -Hvad er det din partner savner - er det 'kun' udløsning eller det intime? Jeg tænker umiddelbart om tantra-sex måske kunne være noget for jer som supplement... Eventuelt kan I også prøve med noget intim-massage som din partner kan give dig (kan du stadig ligge på maven?) og visa versa - så kan det være at lysten engang imellem kommer af sig selv...

Mvh. ampere

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-06-11 20:52

Han skal lave sig en profil på www.scor.dk. Så kan han skrive om seksuelle fantasier med ligestillede kvinder. De kan dyrke tilfredsstillelse foran skærmen. Så behøver han ikke være utro.

Håber det kan løse problemet for dig.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 09-06-11 08:23

Hej Bublebee

Det kan være der er færre hormonforstyrrede, umodne teenagere på forumet min-mave.dk og som har stået med samme udfordring som jer.

Mvh. ampere

Kommentar
Fra : janiel0810

Dato : 09-06-11 09:47

ampere
godt link

bublebee
prøv også de link jeg sendte

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 09-06-11 11:36

ja ampere og jannil0810 prøver lige at kigge lidt der også.

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 09-06-11 19:56

Hej bubblebee..

Kan da kun give dig ret i, at der sq godt nok er mange der her direkte beviser, at de tænker med det forkerte hoved..

Jeg kan så udmærket forstå din situation, da jeg selv har været igennem det samme. Min mand tændte også helt vildt på mig, mens jeg var gravid, og ja, jeg gav mig ca. 1 gang hver uge, hvor han jo så fik noget. Men det var ikke af hensyn til mig selv, for jeg tror, at min lyst lå helt nede omkring -15..!! Så er i er langt fra de eneste. Min mand fandt ud, at hvis han fx tog lidt shampoo i hånden, og så evt en gummihandske på, var det en langt mere tilfredstillelse, når han gør det selv. Det giver en lidt mere naturlig følelse, så det virker lidt mere som det rigtige. En ting han så kan gøre, er at tage en del af dig med, noget der fx dufter kraftigt af dig, hvilket samtidigt gør, at han har følelsen af at du er med. Så han får både en følelse og en duft af dig.

Vi gjorde så ofte det, at vi gav hinanden en masse opmærksomhed, og gav hinanden en masse omsorg og ømhed, hvilket helt klart gjorde det nemmere at komme igennem den periode. Vi nussede, kælede og simpelthen bare kom hinanden langt mere ved.

Om det kan hjælpe jer, ved jeg ikke, men det var det der hjalp os. Og vi var lige så langt ude, vi havde et kanont sexliv inden, også gerne 2, sommetider 3 gange om dagen, og så er der bare langt ned til mindre end 0 ss.. Men held og lykke med det, og så lige huske, at det kun er en periode.

Knuzz Trille..

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 10-06-11 09:53

Trille
det der beskriver godt hvordan vi havde det - vi dyrkede også sex mange gange om ugen før - til nu stort set aldrig. Men vil da prøve at foreslå ham det du siger og se om det virker :)

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 10-06-11 10:11

Hej igen..

Krydser fingre for jer. For ja det er virkelig en hård omgang, man har selv et eller andet sted lyst, men bare tanken om at skulle i gang, gør at man er totalt smadret. Og bare det, at man er totalt smadret bare ved tanken, ja, det gør at man sidder tilbage, med den der røvelendige dårlige samvittighed ss.. Ved godt at det ikke er sjovt, men alligevel lidt komisk.. Jeg havde da indimellem lyst, men orkede det sq bare ikke..

Men for os, var løsningen helt klart mere nærhed. Og de 2-3 ekstra ting, når han klarede det selv. Hvis du evt vil have et tip til den der personlige ting, så skriv lige en privatpost. Da det ikke er alt, der skal skrives om i åbent..

Men tillykke med babyen, håber at det lykkedes for jer, vi overlevede da ihvertfald. Lysten er så bare desværre ikke helt kommet tilbage i samme omfang, men det gør det sandsynligvis aldrig. Men sådan er det jo at få børn. Vi fik jo så også tvillinger, og lå på sygehuset de første 2 måneder. Havde også babyer 3 måneder længere tid end normalt. Og med 2, ja så var det endnu mindre søvn, hvilket gjorde, at vi simpelthen bare ikke orkede det. Men glæd jer over, på det område, at der kun er en..

Men lige et godt råd, nu ikke noget med at planlægge, at lige så snart at ungen er ude, så skal der bare ske en masse. Der går sandsynligvis 14 dage, før at du er helet ordentligt igen, og uden for risiko for infektion. Det vil være lidt trælst, at vælge at dyrke sex for hurtigt, hvis det så resulterer i, at der ikke kan fås flere børn. Men på den anden side, det er meget afskrækkende den del her ss Men tro mig, det er helt glemt, når det der dejlige barn ligger på ens mave. Men de 2 uger, der som regel går, til man er igang igen, de er som regel værre, end hele graviditeten..

Men nbår du nærmer dig terminen, og du gerne vil, at det her bare snart er slut, så dyrk en masse sex, sæden fungerer som vestimulerende drop.. Bare et lille tip ss

Men glæder mig på jeres vegne, og håber at i overlever de sidste 4 måneder ss

Knuzz

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 10-06-11 10:12

Ups sidste 3 ½ måned ca ss

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 10-06-11 11:20

det er virkelig rart at høre der er andre der har haft det som os, og som så også forstår vores synspunkter i det her :)
Og tillykke med de 2 da - det var da lidt vildt :)

Kommentar
Fra : tyller01

Dato : 23-06-11 21:20

Det er så vanskeligt, at give råd, da der ikke er et par, som et andet.du er nok selv skyld i det,
du har gjort det samme som mange andre, nemlig lavet dig en hel masse forestillinger, om farlige ting
hvad der kan ske, hvis i har sex medens du er gravid .Smid alle de fantasier væk og kom igang man kan jo ikke leve af indbildning.

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 23-06-11 22:41

Citat
Det er så vanskeligt, at give råd, da der ikke er et par, som et andet.du er nok selv skyld i det, du har gjort det samme som mange andre, nemlig lavet dig en hel masse forestillinger, om farlige ting hvad der kan ske, hvis i har sex medens du er gravid .Smid alle de fantasier væk og kom igang man kan jo ikke leve af indbildning.

Hmm tyller, har du selv fået børn..?? For mig lyder det lidt som om at du forveksler 2 ting.. HUn snakker ikke om frygt, men om sexlyst.. Jeg havde det ligedan, og jeg havde fået i forvejen, og jeg vidste godt, at det ikke kunne skade på nogen måde.. Og det nummer du laver der, med at komme med sådan et anklage, er da lige noget der kan slå en fravid helt ud, der lider af dårlig samvittighed i forvejen..!!

Og tak Bublebee.. De er så gudskelov 6½ år nu, som tiden dog går stærkt ss Men har i så fået prøvet nogle af alle de råd i har fået..?? Hvis i har, noget der så virkede..??

Krydser stadig fingre for jer ss

Knuzz Trille

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 23-06-11 22:42

Hov ss ikke fravid, men gravid..