/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
word udskriver hver anden linie med skyg
Fra : heseda
Vist : 1863 gange
200 point
Dato : 06-06-11 17:35

Mine dokumenter er lavet i Office 2000 og Win XP.
Jeg har nu fået Office 2007 og Win7.
Når jeg henter tidligere oprettede dokumenter ind,word udskriver hver anden linie med skygger?.

Hvis jeg oprettet et nyt dokument - bliver hver anden linie også udskrevet med skygger.
Hvad gør jeg forkert

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 200 point
Dato : 06-06-11 18:48

Er du sikker på at det ikke er din printer, der er problemet?

Prøv en vis udskrift og se om der, der er skygger.

vh Ben

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 06-06-11 22:23

Ved " Vis udskrift" er siden normalt - hvorfor mener du det er printeren Officejet G55

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 06-06-11 22:38

Fordi jeg tvivler på at Word laver en sådan fejl...

Prøv at udskrive en side i PDF og se om den bliver rigtig..

vh Ben

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 06-06-11 23:20

Der er stadíg fejl (pdf)

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 07-06-11 11:46

Benjamin.Hansen: du har ret. Hvis jeg prøver at ændre til udskrift i sort får jeg meldingen:
Inkompatible printerindstillinger
En af de indstillinger der skaber konflikter er:
Opløsning 300x300 dots per inch
Udskrivningstilstand : Automatisk valg

Herefter får jeg valget
1:Løs alle konflikter automatisk
2:Jeg vil selv løse konflikten

Jeg vælger 1 og skyggerne er væk

Næste gang jeg skal udskrive er problemet der igen

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 07-06-11 12:15

Prøv at ret dine printerindstillinger via Printer under Kontrolpanel.

Via denne vej rettes printerindstillinger default for alle dine udskrifter. Hvis du kun retter printerinstillinger via word kandu komme ud for, at disse overskrives næste gang du starter Word.
vh Ben

Godkendelse af svar
Fra : heseda

Dato : 09-06-11 21:22

Tak for svaret Benjamin.Hansen.
Windows opdate har konstateret fejl på driveren - den er blevet opdateret idag og printeren virker nu normalt igen.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-06-11 22:12

Fedt....
Jeg har selv haft en opdtering der gik ged i... Men den lagde PC ned efter 5 minutter, indtil jeg lavde en system gendannelse....
God fornøjelse.
vh Ben