/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Nazisme- tilladt i Danmark ?
Fra : EA_HS
Vist : 2732 gange
300 point
Dato : 05-06-11 23:09

på nettet kan man læse,. nazisme er tilladt / lovligt i danmark,
samtidig er racisme ulovligt,..
http://da.wikipedia.org/wiki/Racismeparagraffen

hvordan hænger det sammen,.. ?

forleden så jeg en udsendelsen med 'Bubber',. om nazisme i danmark,
formanden for danske nazister, gav 'Bubber' nogle hårde ord 'med på vejen'

Citat
Bubber er døbt Niels Christian Meyer, og hans far var af jødisk afstamning, men det var hans mor ikke.

- Da jeg spurgte ham, hvad de ville gøre ved een som mig, hvis de kom til magten, svarede han iskoldt:

- Så bliver du nødt til at finde et andet opholdssted. Så kan du ikke blive boende her i landet.

http://www.bt.dk/film-og-tv/nazist-til-bubber-der-er-ikke-plads-til-din-slags

er det ikke det man på godt dansk kalder racisme,.. ?

at 'Bubber',.. fordi han ikke er helt race-ren,.. ikke kan bo i DK
hvis nazisterne kunne bestemme,.. er vel racistisk, (racistisk udtalelse) .. og dermed ulovligt, ?

Accepteret svar
Fra : Cimbombom

Modtaget 310 point
Dato : 05-06-11 23:25

syntes også at det er en racistisk udtalelse.
Hvis ham formanden for nazisterne, ikke vil opholde sig i samme land som bubber pga. hans race.

så kan han vel selv flytte..

skal med glæde betale hans flybillet (one way).

syntes der skal være plads til alle i dette land så længe folk opfører sig ordentligt, uanset race eller politisk overbevisning.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-06-11 23:26

http://da.wikipedia.org/wiki/Racismeparagraffen

Paragraffen er også blevet kritiseret for at den ganske vist fører til mange politianmeldelser, men at der sjældent rejses tiltale eller fældes dom. De manglende straffe kan bevirke, at paragraffen er med til at godkende hånlige ytringer, som den egentlig skulle modvirke

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-06-11 23:42

Citat
hvordan hænger det sammen,.. ?

Fatter IKKE den racisme/ eller skulle TERROR - pakken IKKE virke MOD DEM OGSÅ =
AKTIVE og med VOLD de går.
De kan enda sidde og smide LORT i æteren, med den DANSKE Stats/ Radionævn´s tilladelse

I MIN familie, var SS/// de bedste mennesker på denne JORD/ medmindre og så videre?
Og se hvordan det gik - links til samme kan du selv finde

Men at opvokse i ? deres t-r-o/ mit hjem, så kender du ikke - de SATANS mennesker
tæsk/ nedværdigelse og andet hørte til dagens sang = UBER ALLES

Og at GAMLE NAZI er underviste i skolen = hvem gad at brokke sig over
at der var ro i timerne, bare der man kunne sit tyske algebra
ICH BIN , hvad er du.

Og mere får du ikke af mig
SS

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-06-11 23:46

Citat
skal med glæde betale hans flybillet (one way).

HVORTIL

Det værste er SGU at dem der render ind i de mennesker
ender helt sikkert med en sag på halsen = modbevis mig
Jeg er DANSKER

Smutter meget hurtigt igen

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-06-11 23:49

Men begynd her ? måske/ moske

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-06-11 09:50

Her i landet,er vi jo åhh så godhjertede.Her er plads til det værste krapyl.
Har du hørt om DK`s mest kriminelle familie.Araber-slyngler,der kører rundt i dyre luksusbiler,røver stjæler.Mens hele bundtet er på kontanthjælp.
Jojo,her er også råderum,for nazisterne. Selvom deres tilstedeværelse,er total forbudt i f.eks. Tyskland.
Men jeg er nu ikke særlig bange for dem.(Nazisterne) For de er let gennemskuelige: De er og bliver en samling småt begavede gadedrenge.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-06-11 16:22

Citat
Her i landet,er vi jo åhh så godhjertede.Her er plads til det værste krapyl.

... Hmm,. føj da,
jamen,.. iflg. bibelen,.. (er vist stadig nogen der tror på historien)
var Adam og Eva de første mennesker på jorden,

så må alle andre vel være efterkommere (avl / indavl) altså samme Familie,..

hvis ikke de omkom i syndfloden,..
eller er vi alle i familie med Noah,.. (ham med Arken),..

eller var det måske familien Abraham,. 'sen',...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-06-11 16:35

Vi stammer alle fra den samme, det siger biblen og det siger videnskaben. At nogle folkeslag så tror på et eller andet, det må de om. Tro er først og fremmest for at styre folkemasserne. Hvis alle tror, så opfører de sig ordentligt. De ti bud er regler for god opførelse.

Og de ord ville have givet mig en sveder i folkeskolen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-11 19:47

Ud med Roma'erne af Danmark... kunne måske opfattes na-/-razistisk?

1.) http://www.bt.dk/krimi/kriminel-sigoejner-familie-har-kostet-danmark-74-mio.-kr.
2.) http://ekstrabladet.dk/112/article1565822.ece

..så er Dansk presse også: 'Racistisk'

Bibelshistorier? ...det er da for børn!

</RADIKAL>

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 06-06-11 20:56

moloyle

bt og ekstrabladet "tører også røv" på DF så det overrasker mig ikke.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 06-06-11 22:14

Syndes at det at nazismen i DK er som den er, er et tydlig bevis på at sådan noget skal være lovligt så det kan diskuteres og vises... Man kan næppe komme uden om at nazisme har elementer som tiltaler svage mennesker - det at det er tydligt at det sådan set kun er "tabere" der dyrker det i DK, folk som også ville være der lov eller ej viser at man ved at vise det frem for hvad det er fjerner interessen for de virklige psykopater som kunne være interessede hvis det var lidt mere lyssky. Det er så de folk der er i HA med mere men det er en anden snak.

Godkendelse af svar
Fra : EA_HS

Dato : 07-06-11 13:04

Tak for svaret Cimbombom.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 07-06-11 13:26

selv tak.