/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
CD-key til orginal office cd
Fra : sredna2210
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 19-05-03 11:29

hej alle
Jeg har været så dum at smide min cd-key ud til en orginal "microsoft office 2000 small business" cd.

Jeg mener at have hørt at man kan få et program der kan finde nøglen på den orginale cd ved at scanne den eller sådan noget. Håber det er rigtigt ellers er jeg jo lidt ude at skide.

Foreløbig tak
Anders

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 19-05-03 12:11

Hej Anders

Hvis du har registreret dit produkt hos microsoft, er det sikkert muligt at få en ny cd nøgle tilsendt.
prøv at ringe til dem

itgrafen

Kommentar
Fra : sredna2210

Dato : 19-05-03 17:28

jeg har desværre ikke registreret den ved microsoft....

håber ikke jeg bliver nødsaget til at bruge ulovligheder for at få en key til en orginal cd.......men kan det blive den eneste udvej???

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 19-05-03 17:33

der kunne måske også være en mulighed for at få en key ved købstedet?

jeg kan ikke komme i tanke om andre løsningsforslag

itgrafen

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 20-05-03 09:09

skriv en mail til mig så kan jeg nok hjælpe dig........

min e-mail er thomsen600@hotmail.com

hilsen vrigsted