/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med Vista hjælp?!
Fra : anxox
Vist : 547 gange
220 point
Dato : 05-06-11 14:52

Hej allesammen.
Sidder her med en Dell PC, der har gang på gang får samme problem. Det har vista Home Premiumen service pakke 1.
Nu har jeg så fået den igen efter den har lavet fejl med at gå i blå skærm og skrive nogen med genstarte hvis dette er første gang det sker, derefter virker den ikke. og hvis man prøver at starte den i safe mode stopper den ved Crcdisk.sys, og ja der er en masse på google om det. men damn jeg fatter 0 af det.
tidligere har jeg bare rebootet den med en orginale cd. det virker så ikke nu? den stopper også her efter den har loadet windows files.
Hvad dælen har jeg så tilbage af muligheder? hvis jeg ikke har boote har prøvet med orginal vista som den skal have, og en windows xp cd og en windows 7 og det samme sker.

Note: har læst mig fremt til at man skal slette crcdisk.sys men det kan jeg ikke da jeg ikke kan komme ind i repair på Cdén ?
Please help.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 05-06-11 15:35

du har en hardware fejl,

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 05-06-11 17:38

Hvad er fejlkoden i blå skærm? ellers kan det lyde som om du har problemer med din harddisk

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-06-11 19:38

Blå skærm er 99% af gangene software fejl. Hvis du kan komme ind på computeren i fejlsikret tilstand så skal du gå ind i C:\windows\minidump, der ligger der en eller flere .dmp filer, hvis du zip komprimere dem og sender dem til mig på support @ hilsoe .dk så skal jeg nok kigge dem igennem og fortælle dig hvad der er galt og hvis det er en hardware fejl så vil jeg gerne kontakte dell, mine gamle kollegaer, supporten for dig og fortælle dem hvad der er galt, men så skal du sende dit service tag med i den mail med filerne.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-06-11 21:00

Halloooo?

Kommentar
Fra : anxox

Dato : 31-07-11 19:07

hej allesammen, jeg har selv fundet fejlen, da det ikke matcher nogen af jeres svar, kan jeg ikke give points til nogen.

Annuller spørgsmålet
Fra : anxox

Dato : 31-07-11 19:08

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål