/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
IE fjerne popup terminalserver vindue
Fra : snaptil
Vist : 539 gange
110 point
Dato : 03-06-11 12:31

Hejsa

jeg kører på terminal server og har derfor et link til at ligge på mit skrive bord.
Når jeg surfer, på Internet Eksplorer, uden for terminalvinduet, dukker det vindue op hvor jeg plejer at logge på terminalserveren
C:\WINDOWS\system32\mstsc.exe

Kan jeg få det til at gå væk? problemet ser ikke ud til at være der med andre bowsere.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-06-11 15:59

Har du mulighed for og sende et screenshut af det? Er det en arbejdsmaskine? Hvordan starter du internet explorer?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-06-11 21:00

Hallooo???

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 19-07-11 08:16

Hej ..

sry jeg har været fraværende, prøver lige med et link

http://billedeupload.dk/upload/files/2011-07/53e6886e.bmp

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 19-07-11 08:46

Ja det er en arbejdsmaskine. Jeg logger på terminalserver når jeg arbejder. Nogen gange er jeg så ude for terminalserver og her får jeg så denne popup, når jeg søger på nogle hjemmesider.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-11 09:41

Citat
Ja det er en arbejdsmaskine
ja det er meget synligt at det er en "arbejdsmaskine" med de faner du har åbnet nå jeg har ingen løsning på problemet og forsvinder ud af tråden igen

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 19-07-11 10:09

HEHE ja jeg skulle lige have den til at komme frem boksen, og nu ville den ikke komme frem på forsiden af ekstra bladet, så måtte trykke på en artikel. Den kommer heller ikke frem på kandu?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 19-07-11 10:12

Jeg må lige rette det jeg skrev tidligere. boksen kommer også frem i andre browsere.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 110 point
Dato : 24-07-11 16:58

Har du været inde i internetindstillinger og kigge under forbindelser?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 12-08-11 09:03

Jeg ved ikke præcis hvad jeg skal se efter.

Der er en forbindelse der hedder SLG

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-08-11 09:53

I internetindstillinger er der flere faneblade og et af dem hedder Forbindelser, er den tom lige som min på billedet?
http://peecee.dk/upload/view/321536

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 16-08-11 14:36

Nej det ikke tomt. Prøver at gøre det tomt

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 16-08-11 14:42

har lige fjernet den SLG forbindelse. umiddelbart har det hjulpet, jeg prøvede dog også lige på en maskine, men her var der ikke en forbindelse jeg kunne slette.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 16-08-11 14:47

Den anden maskine har stadig problemet. Men denne er løst.

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 16-08-11 14:47

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-08-11 17:10

Skal vi ikke få det til og virke på de andre computere hvor problemet er?