/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
virus
Fra : kivi
Vist : 736 gange
100 point
Dato : 03-06-11 09:09

jeg har desværre fået en virus som hedder ms removal tools den lukker af for alt hvad jeg prøver på er der nogen som har et godt råd jeg har prøvet at åbne programmer men det lykkes ikke den lukker af for alt

Accepteret svar
Fra : spike29

Modtaget 110 point
Dato : 03-06-11 09:14

her er et link måske du kan bruge det
www.bleepingcomputer.com/virus-removal/remove-ms-removal-tool

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-06-11 09:18

Start computeren i fejlsikret tilstand med netværk, hent og installer Malwarebytes Antimalware opdater programmet før du scanner og lad programmet fjerne det den finder, bagefter sletter du alle gendannelses punkter og genstarter i normal tilstand igen Malwarebytes Antimalware er på dansk og kan hentes i en gratis udgave:
http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free
den skulle kunne fjerne det meste skidt du har fået på din computer og kad så være med at klikke på alt mulig i fremtiden

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-06-11 09:40

Geninstaller windows.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-06-11 10:20

Ingen Linux i dag, o.v.n.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 03-06-11 16:04

Tak for svaret spike29.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-06-11 16:14

Citat
roder lidt med pcèr uden det store indblik
husk nu at lade være med at klikke på alle tilbud på internettet