/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bil til Eksport
Fra : MustangOne
Vist : 446 gange
100 point
Dato : 02-06-11 19:29

hej jeg vil lige hører om hvis nu man sælge en bil til eksport skal jeg/køberen syner bilen inden den skal ud af dk, for bilen står uden nr plade og syn?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-06-11 20:16

Nej...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-06-11 20:38

Bilen skal kun synes og indregistreres (nummerplader) hvis den skal køre i danmark.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-06-11 23:06

andre lande har også deres regler for syn og inregistering.

hvis nogen har reagere fa udlandet på en dansk annonce, kan du være ret sikker på at det kun går ud på at narre penge fra dig.

Ttypisk kommer "købernen" til at sende enc heck på for meget og vil gerne have differencen retur.
Når dun har sendt den, vil din bank senere fortælle at der ikke var dækning og trække dig for hele beløbet. Din returydelse har du så tabt foruden bilen måske.

Kommentar
Fra : MustangOne

Dato : 04-06-11 08:58

tak for jer allesammen...

transor tak for de info..men køberen er en af mine bekendte som bor i holland ellers de østeuropærer dem skal man holde sig væk framen det eneste jeg vil være sikker på om min bil skal synes inden den skal ud af dk eller de behøves jeg ikke,som sagt bilen er afmeldt og er uden syn.så bilen blir transporteres til holland..