/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Farvebilleder til Nokia 3510i
Fra : buddilaursen
Vist : 389 gange
50 point
Dato : 19-05-03 09:36

Hej

Er der nogen som har nogle wap-sider samt links til at hente farvebilleder til sin Nokia 3510i

Hilsen

Buddilaursen

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 19-05-03 09:38
Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 19-05-03 09:41
Kommentar
Fra : buddilaursen

Dato : 19-05-03 10:25

Hej

tak for de links

er der nogen der kender nogle sider hvor man hente
farve billeder til Nokia 3510i som er gratis?????

Hilsen Buddilaursen

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 19-05-03 10:36

Jeg har ikke prøvet denne side selv, men har hørt, at den skulle være gratis - jeg ved dog ikke om det passer.

www.eaid.dk

Accepteret svar
Fra : tla

Modtaget 50 point
Dato : 19-05-03 12:18

Præv disse:

http://www.mobilgrafik.dk/

http://www.xgryde.dk/

Begge er gratis og virker super.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 30-05-03 21:58

http://www.eaid.dk/mobil.php#

her skal du vælge e-upload så kan du selv finde foto rund om kring på nettet eller nogen du selv har lagt i din pc.

du skal bare huske at lave dem om så de hedet en størgelse på 96*60 så kan du bruge alle fotos.

jeg skal lige sige at det virker meget fint og det koster ikke en masse men lidt da man skal druge sin fon til at hente dem ned.
men det er stadigt billigt ved siden af hvad alle andre vil være bekendt at tage for det.

Godkendelse af svar
Fra : buddilaursen

Dato : 03-06-03 12:37

Tak for svaret tla.