/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Isabella universal 300
Fra : mubbur
Vist : 1158 gange
100 point
Dato : 02-06-11 15:51

Hej er der nogen her som ved om dette fortelt passer til en Adria 430DD

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-06-11 16:26

Hejsa.
Og ja ...de har i ALLE størrelser.
Hvad er dit skinnemål...det skal du jo vide inden du køber.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-06-11 16:28

Undskyld...jeg misforstod det.
Du skal vide dit A mål på din vogen .
Derefter skal du vide om det er det samme på det talt du har i udsigt.
MEN hvis du ringer til en Adria forhandler kan han hjælpe med begge dele.

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 02-06-11 16:29

Hej Pia, ja er i gang med at købe mig en brugt vogn i Dk så jeg ved ikke noget om det mål der, er på Færøerne nu så ikke nemt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-06-11 16:30

Ok.
Prøv at ringe til en campingforhandler...de kan hjælpe.

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 02-06-11 16:33

Tak det vil jeg gøre, jeg kommer til Dk den 14/06

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-06-11 16:36

Ok...god tur herned ad.
Så vidt jeg kan læse mig frem til er skinnemålet 800 . Men tør ikke sige det 100%.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-06-11 16:37

Hedder vognen ikke også Adria Unica ??

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 02-06-11 16:53

Hej tak for det ja det heder den

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-06-11 17:26

Man skal altså ikke bruge skinnemålet til et universal telt - som navnet siger, universal - kan bruges til alle vogne

Du kan se et billede af teltet her

http://www.fortelt.dk/shop/Gruppe.aspx?gruppe=22

Teltet sidder ikke i skinnen hele vejen rundt, men kun på en del af skinnen.

Siderne af teltet bliver trykket ind til vognen med nogle stænger - så det er altså ikke 100% tæt ,men så godt som, og er faktisk et godt lille telt

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 02-06-11 17:31

Her har du specifikationerne på dansk

http://www.campingshop.dk/produkt/fortelt-universal-300-isabella-09.aspx

som du kan se, kan teltet også bruges om vinteren - det kendetegnes ved at "loftet" er så skråt at sneen kan glide ned

Hvis der er sne når du bruger det, kan det anbefales at du også køber termoloftet for at undgå kondens der drypper ned, når du åbner ind til vognen

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 02-06-11 22:57

Hej Nordsted1
Tak for svaret, ser på sagen skal som sagt til DK efter en brugt Adria, så godt at vide at man får det rigtige telt

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 02-06-11 22:58

Tak for svaret Nordsted1.