/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Never been kissed....soundtrack
Fra : moebius25
Vist : 428 gange
500 point
Dato : 19-05-03 09:32

Hej,

I filmen "never been kissed" med "Drew Barry More" er der nogle rigtig gode sange som jeg meget gerne vil have navnet på!
Er der èn som kan hjælpe mig med snagene fra selve filmen?

Hvis der er en af jeg som kender filmen rigtig godt: På et tidspunkt står hun på sin skole og der er en som hælder Sprite i hendes skoletaske...den sang der er i den sene er den jeg er på jagt efter!

Håber på jeres hjælp.

/Vh Morten

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-03 09:38

Hej Morten

Alt om selve filmen kan du læse på http://www.foxmovies.com/neverbeenkissed/

Søren

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 19-05-03 09:44
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-03 09:44
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-03 09:46

NNBB: Direkte link til at lytte + købe soundtracks http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00000ID3P/propworld0b/002-1060921-8412059

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-03 09:49

ogggggg til sidst, svar på dit spørgsmål om hvilke numre osv....
1. Never You Mind - Semisonic Listen Listen
2. Standing By - Willis Listen Listen
3. Lucky Denver Mint - Jimmy Eat World Listen Listen
4. Problem - Remy Zero Listen Listen
5. Erase & Rewind - Cardigans Listen Listen
6. Closer to Myself - Kendall Payne
7. At My Most Beautiful - R.E.M.
8. Catch a Falling Star - Block
9. Candy in the Sun - Swirl 360
10. Until You Loved Me - The Moffatts
11. Cumbia de los Muertos - Ozomatli
12. Watching the Wheels - John Lennon
13. Please Please Please Let Me Get What I Want - The Smiths
14. Innocent Journey - Sonichrome
15. Don't Worry Baby - The Beach Boys
16. Girl Named Happiness (Never Been Kissed) - Jeremy Jordan

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-03 09:52

Upzz! Se bort fra "Listen Listen" det er dem du kan lytte til fra ovenfornævnte link (men det har du sikkert regnet ud)

Hygge...
Søren / CLAN

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 510 point
Dato : 19-05-03 10:01

Med dette vil jeg afslutte, så skulle du vist også ha' fået svar på alle spørgsmålene
Editorial Reviews
Amazon.com
This odds 'n' ends mix of '60s, '70s, and '90s pop clashes like an all-plaid tuxedo, so those with a stereo pre-programming function--or better yet, a remote--would be wise to rearrange this album's songs in a less jarring manner. Unlike many teen flick soundtracks, Never Been Kissed tries hard to follow the film script's championing of the underdog: There are no Everclears, no Alanises, just primarily a warm, risk-free blend of mostly lesser-known pop acts (Semisonic, Remy Zero, Sonichrome) who sound vaguely reminiscent of other, bigger-name pop acts. The rub is that the string of modern bubblegum numbers segues into a sprinkling of old faves like John and Yoko's "Watching the Wheels" and the Beach Boys' "Don't Worry Baby," both of which are hideously out of place next to the ethnic rap stylings of Ozomatli and no-brainer jubilance of teen idol Jeremy Jordan. The final insult is the inclusion of The Smiths' tender "Please, Please, Please, Let Me Get What I Want," a ballad that strongly identified the mood of '80s high-school movies (it originally appeared on the Pretty in Pink soundtrack) but has no meaning in this cootchy-coo context. --Kristy Ojala

men se og lyt på http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00000ID3P/ref=ase_propworld0b/002-1060921-8412059#product-details

Søren / CLAN

Godkendelse af svar
Fra : moebius25

Dato : 19-05-03 10:02

Tak for svaret CLAN.