/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"Hurtigstart" forsvundet. Vista.
Fra : henrikkrebs
Vist : 773 gange
100 point
Dato : 01-06-11 20:57

Windows Vista Home Premium SP2

Lige til højre for startknappen plejer jeg at have en lille værktøjslinje kaldet 'Hurtig Start'. Altså taskbar'en/proceslinken indeholder fra venstre et rundt Windows-logo ('Start'), derefter et 'Hurtigstart' område med nogle få ikoner (Vis skrivenord, Mail, m.v.) og til højre derfor er de åbne programmer.

Nu er 'Hurtig Start' forsvundet. Jeg kan højreklikke på taskbaren/proceslinken og enten vælge 'Værktøjslinjer' for at 'hakke af' på 'Hurtig Start' eller jeg kan gøre det samme i 'Egenskaber for proceslinjen'. Problemet er bare, at der ingenting sker og næste gang jeg går ind i 'Egenskaber for proceslinjen' er hakket for 'Hurtigstart' forsvundet.

Er der nogen der har set det da det stak af fra mig?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-06-11 21:06

Prøv at slette SP2 download den så igen og gem den på skrivebordet. Når du har gemt den kan du installere den igen.

En gang imellem går det galt med en opdatering når man samtidig er på nettet. Jeg har haft god brug af at downloade opdateringerne, gemme dem på skrivebordet og så installere dem.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-06-11 22:05

Citat
Vista Home Premium SP2

Væste gang FIS der endnu at lavet.
Sig til, hvis du vil skifte den ud med en WIN7

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-06-11 08:12

Quick Launch toolbar missing - fix this or any Quick Launch bar problem
http://www.petermartinconsult.supanet.com/computer/windows/quicklau.htm

Se punkt 1a eller 4

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-06-11 10:29

Hallooo, dejligt med lidt respons!