/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20430
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Problemer med 3mobil?Tips til at slippe
Fra : gr8
Vist : 604 gange
10 point
Dato : 01-06-11 20:34

Hej

Hvis du er erhvervskunde og er i binding hos 3mobil, så ring på 70313000 tast 2 næsten hverdag hvis du belaster afdelingen nok så vil 3mobil ikke have dig som kunde ;) FINT IK?


Hvis du har andre problemer med 3 mobil så skriv en privat meddelse til mig og så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig.





 
 
Kommentar
Fra : nomore


Dato : 01-06-11 20:36



Kommentar
Fra : nomore


Dato : 01-06-11 20:39

Citat
Hvis du har andre problemer med 3 mobil så skriv en privat meddelse til mig og så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig.

































Troede man kunne ringe til dig










70313000 tast 2

Hvad sker der hvis man taster 70313000 tast 6












Får man så også problemer = med dig...........




Kommentar
Fra : Teil


Dato : 01-06-11 21:10

idiot
jeg er tilfreds med 3 mobil

Kommentar
Fra : granner01


Dato : 01-06-11 21:12



Vi har 3 som internetforbindelse i kolonihaven, og det er absolut sidste gang. Magen til idiotisk selskab skal man lede længe efter.

Kommentar
Fra : nomore


Dato : 01-06-11 21:59

Citat
Vi har 3 som internetforbindelse i kolonihaven, og det er absolut sidste gang. Magen til idiotisk selskab skal man lede længe efter.

Og det kører vel over en TDC mast, som sikkert har MAX dækning...
men DE kalder DET bare noget andet??? LEASING

Kommentar
Fra : gr8


Dato : 01-06-11 22:02

Granner husk at opsige internet abonnement med det samme og få det på skrift at du har opsagt dit abonnement. Du kan gost opsige det nu, den lukker bare når du din bindingsperiode er udløbet!

De kommer altid med et "tilbud" afvis den med det samme og få den lukket!

Kommentar
Fra : granner01


Dato : 01-06-11 23:08



Vi har opsagt aftalen, for i 3,s butik "kom de til" at oprette os 2 gange og vi fik en regning på 1100 kr.

Manden ringede og det har nu taget 2 uger og der er stadig ikke styr på problemet. Samtidig har vi fået en svinsk behandling i deres butik. Så vi opsagde aftalen og vi vil aldrig mere bruge det selskab.


Kommentar
Fra : bjarnebr


Dato : 01-06-11 23:16

Jeg har købt en LG smartphone og en trådløs router hos 3, da det viste sig at der er meget dårlig dækning hvor jeg bor (Nørrebro i København) har de lukket mine abbonementer samme dag.

Kommentar
Fra : jeanettesmor


Dato : 02-06-11 06:18

Jeg lod mig overtale til at skifte mit TDC-abonnement til dem - både internet og mobil.
De lovede guld og grønne skove og hvad ved jeg.

Den grimme virkelighed viste sig da jeg installerede deres trådløse ruter. Der kom overhovedet ingen signaler ind, ikke på noget tidspunkt af dagen og ikke noget sted i huset.
Mobiltelefonen kunne heller ikke bruges.

Kundeservice satte en tekniker på sagen og han konstaterede, at 3 ikke dækkede, til trods for at deres kort betegner mit område som med "fuld dækning".

Selvom 3 havde fået bevist manglerne, ville de ikke løse mig fra abonnementet før tid, så jeg har måttet betale fuld pris for en vare de slet ikke leverede.

Heldigt var det, at 3 havde glemt at opsige mit internetabonnement hos TDC, så jeg havde netadgang, og en mobiltelefon hos Telmore og kunne derfor komme i forbindelse med omverdenen.

3 havde lovet store besparelser. Jojo, godmorgen, mit 3 eventyr kom til at koste mig dobbeltudgifter i 6 måneder!

Kommentar
Fra : Kortoververden


Dato : 02-06-11 10:00

Gr8

Har du lige fået job i kundeservice?
Pas nu på, at du ikke overtræder en elelr flere kalusuler i din kontrakt, for jeg er sikker på at du har brug for lønnen selvom du ikke bryder dig om arbejdsgiveren

Kommentar
Fra : gr8


Dato : 04-06-11 23:42

Jeg arbejder ikke for 3 men har et par venner som foræller mig om 3´s forretningsmetoder. De fortæller om hvordan de skal sørge for kunder bare blir hos dem og at ønsker kunderne at opsige deres abonnement så skal man prøve at beholde med forskellige metoder osv..

Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177428
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407943
Brugere : 218877

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste