/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
foto på sengelinned
Fra : alarm112
Vist : 618 gange
70 point
Dato : 30-05-11 20:40

Jeg har en nevø på 11 der er VILD med giraffer. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at gi' ham et sæt sengelinned med en giraf på, men det har indtil nu været umuligt at opdrive på andet end baby og junior sengelinned. Så derfor har jeg tænkt om man kan få trykt en stor giraf på et dyne- og pudebetræk. Er der nogen der har én idé

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-05-11 22:52

Prøv at spørge i din fotoforretning

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-05-11 13:14

Måske ikke lige en giraf, men tæt på:

http://www.sengetoj.dk/category/laekre-ting-til-babyjunior-26/

Kommentar
Fra : tyller01

Dato : 22-06-11 23:06

Der findes firmaer som trykker på sommer bluser mon ikke de er til at snakke med spørg efter dem på
et skredder værksted, så er der nok held i sprøjten. En sjov historie, nu vi er ved trykning, en kat som holdt til på et mølle loft,skulle have killinger, den lå altid på en bestemt sæk, hvorpå der stod et nummer, da den fik killinger, havde nogle af killingerne det nummer,som stod på sækken fotosyntese blev forklaringen.Du kunne jo også prøve, om du omvendt kan være lige så heldig.Så god fornøjelse.
Hilsen Tyller01