/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Lars Von Trier : Melancholia.
Fra : Cimbombom
Vist : 932 gange
119 point
Dato : 29-05-11 19:49

Er dette pressemøde ( http://www.youtube.com/watch?v=RWFYcEtcew4 ) hot eller not...

Er hans udtalelser gået lidt over stregen..

og bliver filmen dårligere af at alt denne kritik er rettet mod lars von trier.
eller kan det stadig være en god film at se..

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-05-11 20:07

Han er en tumpe,jeg ialtfald ikke ta`r alvorlig.Men okay,han er smart nok til at sætte himmel og jord,i bevægelse,og tjene penge på sit makværk.

Hans bemærkninger om Hitler,ta`r jeg ikke videre alvorlig.Det er simpel mangel på ordforråd.
Han har ikke vist,hvad han nu skulle lukke ud,for at gøre sig interessant.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-11 20:09

Han vidste filmen var lort, derfor det skuespil.

Accepteret svar
Fra : jtlaursen

Modtaget 129 point
Dato : 29-05-11 20:31

Ugennemtænk talerække der yderligere forplumres af manglende engelskkundskaber. Ok humor i privar dansk kontekst, ringtig ringe humor i offentlig international kontekst.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-05-11 05:51

Den eneste film (sf ham) jeg kunne holde ud at se mere end 1 gang, var Europa
alt andet vil jeg kalde klamhuggeri uden røv og hale

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 30-05-11 20:15

Trier er en genial filmskaber, der er en sand mester i at lave billeder. Desværre har hans film en stigende tendens til at virke konstruerede og fortænkte, som et lidt tomt postulat.

Hans udtalelser er helt ude i hampen, man burde fortælle ham at det ville være bedst for alle, ikke mindst hans film, om han undlod at udtale sig til pressen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-05-11 20:50

Havde han så endda lavet film som disse:

Sergio Leone, Sergio Corbucci, Sergio Sollima,J.R Marchent,Giuseppe Colizzi,Alfonso Balcazar,
Alberto de Martino,Enzo Castellari,Gianni Puccini,Duccio Tessari,Albert Cardiiff,Stan Vance,
Tonino Cervi,Primo Zeglio,Calvin J. Paget og Tonino Valerii. m.m.fl.

Næhh,han når ikke de ovenstående,til sokkeholdene.De kunne sælge biograf-billetter.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 30-05-11 21:11

Mosebaek, af dem du nævner kender jeg umiddelbart kun Sergio Leone, han har kun lavet skod film, og kan slet ikke sammenlignes med Trier.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-05-11 21:25

Citat
Sergio Leone, han har kun lavet skod film

Det tror jeg Clint Eastwood,ville blive ked af,at høre.Han fik nemlig startet sin karriere af Leone.
Og helt tydeligt,de første film Eastwood,selv instruerede,var helt i Leone`s ånd.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 30-05-11 21:32

Eastwood er klart bedre som instruktør end som skespiller, de første mange år var Eastwood udelukkende skuespiller i meget ringe B-film.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-05-11 21:55

Alvorlig talt,mener jeg nu Sergio Leone var en seriøs instruktør.Men ellers er det da med et jeg nævner alle de ovenstående.De er + mange flere,alle instruktører af såkaldt lavbudget-film. Også kaldet Spaghetti-westerns. Og meget kan man sige om dem,men de blev populære,over det meste af verden. Selv i USA,slog de stærk igennem.

Foruden Eastwood,var der mange US skuespillere med:Lee Van Cleef,Burt Reynolds,Tony Kendall,
George Ardisson,Eli Wallach,Guy Madison,Peter Graves,Chuck Connors,Tomas Milian,Yul Brynner,Valter Barnes.For blot at nævne nogle.Også karakter-skuespillere som
tyske Klaus Kinski,spanske Gian Maria Volonte.

I må ha`mig undskyldt,nu var det lige ved at løbe af,med mig................

Mosebaek.

Godkendelse af svar
Fra : Cimbombom

Dato : 31-05-11 00:07

Tak for svaret jtlaursen.