/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC, synk til outlook2003
Fra : olarsen
Vist : 528 gange
500 point
Dato : 29-05-11 18:25

Så er jeg nødt til at spørge de dygtige folk erpå Kandu.

Når jeg tilslutter min HTC (gammel model med WIN6.1), starter synkroniseringen, men efter korttid kommer nedenstående fejlmeddelelse. Nogen som har en lignende oplevelse? Som ved hvad der kan gøres . . . udover at udskifte l.....

Min PC kører med WIN7, og bliver til stdighed opdateret, hvilket jo i sig selv godt kan give problemer

Citat
Pc-synkronisering kan ikke fuldføres. Reducer størrelsen af postkassen ved at slette nogle elementer og mapper, og prøv igen

Det skal så bemærkes at jeg ikke synkroniserer mails.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-05-11 20:05

Som der står så kunne det være fordi du har for mange mails i din indbakke og undermapper.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 29-05-11 20:30

Er det uanset at jeg ikke synk'er mine e-mail?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-05-11 23:10

Har dit synkroniseringprogram nogensinde virket under Win7 ?

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 30-05-11 12:43

Ja, efter lidt indledende øvelser, fik jeg synkronisering til at virke og jeg har synkroniseret nogle gange, men nu virker det så ikke i øjeblikket.
Det er sket at der er etableret forbindelse og synkroniseringen er gået i gang, men efter kort tid kommer så denne meddelelse og forbindelsen afbrydes, hvorefter jeg skal genstarte PC'en for atter at etablere forbindelse. TRÆLS
Når jeg synker til min XP er der ikke noget problem med synkroniseringen, selv om det er samme mailopsætning.

Annuller spørgsmålet
Fra : olarsen

Dato : 03-06-11 09:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål