/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan ikke logge ud fra Kandu
Fra : ram2
Vist : 379 gange
200 point
Dato : 19-05-03 01:11

Når jeg forsøger at logge ud fra Kandu, kommer der en side frem, hvor nedenstående står. Hvad betyder dette??

~ Ph0eNiX was here ~ Xfree Team ownZ y0u :: irc.chatnet.com.br ~ #xfree :: Microsoft Windows 2000 [Version 5.00.2195]

Ram

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 19-05-03 01:22

Hello Ram2;

You got your self a little virus! ( or maybe just a littele spy! )

Du må vist hellere få kigget din disk igennem under f.eks. C:\Program Files om du skulle have fået dig en omgang Dialer Software. Bagefter kan du passende kigge via Tilføj/Fjern programmer om der er noget, som du ikke vil kendes ved.

Endelig skal du have ryddet om i dine "AutoLoads". Hvis du mangler et program til dette, så smid en mail adresse jeg kan sende et stk. free-ware på.

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-05-03 01:29

Hej Smitty.

Hvad er en dealer software?

Jeg har Norton antivirus på, skulle dette ikke være nok?

Jeg har fundet et program i tilføj/fjern jeg ikke kender. Når jeg så søger på programmet kan det ikke findes.

Jeg har lavet en diskoprydning, og fjernet 9660 cookies i temp.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-05-03 01:33

Hej Smitty.

Hermed en mailadr. Jeg vil gerne have dette oprydningsprogram

kram@pq.dk

Ram

Accepteret svar
Fra : Smitty

Modtaget 210 point
Dato : 19-05-03 01:38

Hej igen Ram2;

En Dialer er et lille program, som forsøger at lave opkobling til internationale telefonnumre - de rigtig dyre numre - for derigennem at præsentere dig for f.eks. pornosider! Dermed ikke sagt, at du har været på en pornoside, da selv et helt uskyldig link med en nonsens side kan have sådan en "satan" liggende skjult! Formålet med "nonsens siden" var alene at få installeret en Dialer på din maskine!!!!

Mod noget sådan hjælper Norton AntiVirus - eller andre Virus programmer - ikke en disse! Der kommer jo ikke noget der minder om virus på nogen måde.

Måske en Norton Internet Security ville fange den? Ved det ikke - men det er ikke utænkeligt.

Hvis du har fundet et program du ikke vil kendes ved, så skynd dig at fjerne det!

Der kan nemt være installeret programmer gennem registreringsdatabasen, som du ikke umiddelbart kan se andre steder; så du bør få denne kigget efter også. Der findes forskellige FreeWare programmer, som kan vise præcis, hvilke programmer der bliver startet "bag om ryggen på dig" - og som også kan de-aktivere/slette dem.

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 19-05-03 01:41

Jamen .....

så er programmet på vej

/Smitty

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 19-05-03 02:11

Tak for svaret Smitty.

Du får lige en lille bonus, for dit hurtigr svar og programmet.

Mvh
Ram